PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG i etat - jakie dokumenty do ZUS?

  • 1. Data: 2006-03-11 17:33:52
    Temat: DG i etat - jakie dokumenty do ZUS?
    Od: "Piotr" <s...@r...com>

    Witam
    Do tej pory prowadziłem wyłacznie działalność gospodarczą i przy opłacaniu
    składek wysyłałem do ZUSu deklaracje DRA. Teraz oprócz prowadzenia
    działalności jestem też zatrudniony na podstawie umowy o pracę.
    Wyrejestrowałem się już z ubezpieczeń społecznych i zarejestrowałem tylko do
    ubezpieczenia zdrowotnego, czy teraz też powinienem składać DRA albo jakąś
    inną deklarację i jaki wpisywać tytuł ubezpieczenia?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-03-11 20:16:18
    Temat: Re: DG i etat - jakie dokumenty do ZUS?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > ubezpieczenia zdrowotnego, czy teraz też powinienem składać DRA albo jakąś
    > inną deklarację i jaki wpisywać tytuł ubezpieczenia?

    Tylko pierwsza po zmianie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-03-12 16:18:02
    Od: j...@n...org.inv

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> skribis:

    >Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    >Tylko pierwsza po zmianie.

    Czy na poczatku roku tez? Slyszalem ze trzeba skladac papiery (DRA) do zus
    na pocztku kazdego roku....