PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprawdzenie

  • 1. Data: 2006-03-12 22:23:04
    Temat: Sprawdzenie
    Od: "Szarlotka" <m...@i...pl>

    Witam.Może mi ktoś z Państwa podpowie jak można sprawdzić polską firmę
    pośredniczącą w zatrudnieniu poza granicami naszego Państwa.Chodzi mi o
    zweryfikowanie certyfikatu MGiP.Dotychczas nie znalazłam żadnego linka może być
    też inną drogą tj.urzędową.Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-03-13 13:48:47
    Temat: Re: Sprawdzenie
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szarlotka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może być
    > też inną drogą tj.urzędową.Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

    zobacz www.kraz.praca.gov.pl i kliknij w Wykaz Agencji Zatrudnienia

    MM