PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
    From: mgl <a...@f...email.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po szkole prywatnej
    Date: Wed, 15 Mar 2006 00:12:06 +0100
    <dv22j1$4dv$1@news.interia.pl> <d37b8
    <74c72$4416783a$57cffbdc$27381@news.chello.pl>
    <0...@p...pl>
    <1057f$44171d79$57cffbdc$30348@news.chello.pl>
    <dv79c7$lb0$1@inews.gazeta.pl>
    <8afe6$44173402$57cffbdc$3442@news.chello.pl>
    <dv7cst$bp9$1@inews.gazeta.pl>
    <af78b$441741fa$57cffbdc$6630@news.chello.pl>
    <dv7h8e$525$1@inews.gazeta.pl>

    Aleksander Galicki wrote:
    > No dobra, niech bedzie ze pyskowanie w Twoim przypadku jest oznaka
    > przynaleznosci kulturowej, a nie nerwow ;-)

    > No ale wiesz jaka wage przypisuje Twoim przekonaniom? ;-)

    Tak czytam ten nieskrępowany autorefleksją słowotok... no kultura nie
    jest Twoją silną stroną, bez dwóch zdań.

    Ułatwię Ci zadanie, bo chyba nie rozumiesz tego, o czym pisze M.
    Kojarzysz taką firmę, jak Motorola Kraków? Jeśli zajmujesz się zawodowo
    J2EE to masz z całą pewnością znajomych albo znajomych znajomych w tej
    firmie, wiesz więc też pewnie, jak wygląda tam proces rekrutacyjny.

    A teraz uwaga, będzie podpowiedź, żeby zamknąć ten beznadziejnie
    niezwiązany z tematem wątek: M, jak mogę przypuszczać, pisze właśnie o
    Motoroli. Czy wszystko stało się jasne? Czy Twoja troska o krajowe firmy
    została zaspokojona? Czy nie będziesz już opowiadał o tym, kto ma zyski,
    kto dolary i dlaczego świat jest bez sensu wszędzie tam, gdzie nie ma
    Ciebie? Dziękujemy Ci, o boski, za Twoje, jak rozumiem, co najmniej 20+
    letnie doświadczenie w branży upoważniające do tonu ex cathedra, złote
    rady i bezcenne krytyki. W dodatku za darmo. Altruizm pochwały godny.

    pozdrawiam,
    --
    mgl