PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-14 22:48:46
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muchomor <m...@g...pl> napisał(a):

    > Wyciaganie wnioskow zostaw madrzejszym i nie wkladaj
    > ...Kulturalni ludzi takie zachowanie

    > Nie goraczkuje sie. Po prostu pokazuje Ci gdzie sie mylisz.

    No dobra, niech bedzie ze pyskowanie w Twoim przypadku jest oznaka
    przynaleznosci kulturowej, a nie nerwow ;-)

    > odglszenie, screening, test/rozmowa techniczna , rozmowa z HR, rozmowa z
    > ewentualnym menedzerem.

    > Toc napisalem, ze tak samo tylko bez dolcow!

    I bez agentow. Juz sie zgubilem - kto jest naprawde odpowiedzialny za wstepna
    selekcje?

    > Jak juz wstalem z podlogi to przeczytalem sobie to jeszcze kilka razy bo
    > moze gdzies zgubilem ukryty sens. Ale chyba nie. Moglbym prosic o
    > rozwiniecie tematu? Najlepiej z przykladami.

    Nikt nie chce placic w Polsce podatkow, nie wiedziales? Ksiegowosc i
    rozliczenie z firmami powiazanymi z koncernem jest zwykle zorganizowane tak by
    na koncu wykazywac straty, a nie zyski - wtedy podatkow sie nie placi. Nie
    mowiac o tym, ze polskie oddzialy zagranicznych koncernow zwykle (nie zawsze)
    nie sprzedaja uslug na polskim rynku, sa wykonawcami i podwykonawcami - nie
    maja zatem zadnych zyskow.

    > Utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze wnioskowanie to nie jest Twoja
    > najmocniejsza strona.

    No ale wiesz jaka wage przypisuje Twoim przekonaniom? ;-)

    A.