PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-14 23:12:06
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki wrote:
    > No dobra, niech bedzie ze pyskowanie w Twoim przypadku jest oznaka
    > przynaleznosci kulturowej, a nie nerwow ;-)

    > No ale wiesz jaka wage przypisuje Twoim przekonaniom? ;-)

    Tak czytam ten nieskrępowany autorefleksją słowotok... no kultura nie
    jest Twoją silną stroną, bez dwóch zdań.

    Ułatwię Ci zadanie, bo chyba nie rozumiesz tego, o czym pisze M.
    Kojarzysz taką firmę, jak Motorola Kraków? Jeśli zajmujesz się zawodowo
    J2EE to masz z całą pewnością znajomych albo znajomych znajomych w tej
    firmie, wiesz więc też pewnie, jak wygląda tam proces rekrutacyjny.

    A teraz uwaga, będzie podpowiedź, żeby zamknąć ten beznadziejnie
    niezwiązany z tematem wątek: M, jak mogę przypuszczać, pisze właśnie o
    Motoroli. Czy wszystko stało się jasne? Czy Twoja troska o krajowe firmy
    została zaspokojona? Czy nie będziesz już opowiadał o tym, kto ma zyski,
    kto dolary i dlaczego świat jest bez sensu wszędzie tam, gdzie nie ma
    Ciebie? Dziękujemy Ci, o boski, za Twoje, jak rozumiem, co najmniej 20+
    letnie doświadczenie w branży upoważniające do tonu ex cathedra, złote
    rady i bezcenne krytyki. W dodatku za darmo. Altruizm pochwały godny.

    pozdrawiam,
    --
    mgl