PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-15 20:56:23
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    >przynosic
    >duzej
    >To ciekawe. Bo ja mam zwykle awantury jak przeszkolę takie zagraniczne
    >firmy i wymaganego wzrostu zysku nie ma. Skad masz te informacje? Bo
    >biorąc rzecz na logikę - kłócą się ze zdrową ekonomią.

    Chodzi o podatki, ktore sa w Polsce za wysokie - wiec oddzial w Polsce musi
    miec _na papierze_ strate lub zero zysku, zeby nie placic podatkow w Polsce.
    Oczywiscie jesli chodzi nie o zysk netto, ale o wypracowany przychod, powinien
    on byc - tyle, ze jest transferowany do centrali lub oddzialu firmy
    znajdujacego sie w przyjazniejszym podatkowo kraju poprzez np. zakupienie od
    tego innego oddzialu... chocby masy materialow promocyjnych. Oddzial polski
    wypracowal cos, ale dostosowuje sie koszty tak, zeby nie mial zysku - a te
    koszty to zwykle kupowanie czegos od innych oddzialow, ktore dzieki temu maja
    jeszcze wyzszy zysk, ale placa od niego nizsze podatki i cala miedzynarodowa
    firma w ten sposob legalnie oszczedza na podatkach. To jest wlasnie transfer
    zyskow i kraje, do ktorych firmy transferuja zyski (np. Irlandia) maja sie
    dobrze.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl