PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-15 20:55:16
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Muchomor wrote:
    > Z drugiej strony mam wrazenie, ze wiesz o czym piszesz. Domyslam sie, ze
    > tego typu interesy robicie w tej Australii z Chinczykami i/lub Hindusami i
    > stad ta wiedza. Nie wiem tylko czemu przyszlo Ci do glowy przenoszenie tego
    > typu numerow jako norme na polski grunt. Niech to moze zostanie Twoja
    > tajemnica.

    Zapytaj lepiej AG jak dlugo siedzi w tamtych rejonach swiata, jakie ma
    faktyczne doswiadczenie w pracy na tamtym rynku i w ilu krajach poza PL
    pracowal dluzej niz kwartal, ze przyjmuje tak bez zajakniecia ton ex
    cathedra w sprawie "rynek IT w Polsce kontra reszta swiata".

    Nie, zeby to byl zarzut - w koncu traktorzysci pouczaja u nas
    profesorow, wiec i trudno o wieksze faux pas.

    pozdrawiam,
    --
    mgl