PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno...

  • 1. Data: 2005-07-08 10:07:47
    Temat: Praca na czarno...
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...nospam.pl>

    Mam mały problem.
    Miesiąc temu zatrudniłem się w pewnej firmie.
    Do dziś nie dostałem umowy i szczerze mówiąc
    nie odpowiada mi ta sytuacja.
    Rozważam rezygnację z dalszej współpracy.
    Nie wiem tylko jak wyegzekwować wynagrodzenie
    za ten miesiąc. Co mogę zrobić?

    MS

  • 2. Data: 2005-07-08 10:17:49
    Temat: Re: Praca na czarno...
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marek HAGA napisał(a):
    > Mam mały problem.

    PIP, oni to lubią.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-07-08 10:19:40
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...nospam.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > PIP, oni to lubią.

    PIP to skrót o "pier... i pracuj" czy jak?
    Tak czy siak dzięki za wskazówkę.

    MS

  • 4. Data: 2005-07-08 10:21:55
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Marek HAGA <dalj6k$kqn$1@node2.news.atman.pl> Friday 08 of July 2005 12:19

    > PIP to skrót o "pier... i pracuj" czy jak?
    > Tak czy siak dzięki za wskazówkę.

    Państwowy Inspektorat Pracy

    --
    Rafał Maj

  • 5. Data: 2005-07-08 10:23:38
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marek HAGA napisał(a):

    > PIP to skrót o "pier... i pracuj" czy jak?

    Wiesz... myślałem o czymś innym, np. w googlach jako "PIP" od razu
    wyrzuca właściwy link www.pip.gov.pl - strony Państwowej Inspekcji
    Pracy, ale oczywiście wyjście zaproponowane przez ciebie też jest
    dopuszczalne.

    > Tak czy siak dzięki za wskazówkę.

    Proszę bardzo.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 6. Data: 2005-07-08 10:59:19
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > PIP, oni to lubią.

    Mogę pomóc od ręki. Właśnie mam w firmie kontrolę z PIPU :))

    pozdrawiam
    m.

  • 7. Data: 2005-07-08 12:07:10
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > nie odpowiada mi ta sytuacja.
    > Rozważam rezygnację z dalszej współpracy.
    > Nie wiem tylko jak wyegzekwować wynagrodzenie

    Zależy Ci na umowie czy pracy i skąd wiesz że ci nie zapłaci. Tomek

  • 8. Data: 2005-07-08 12:21:33
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dalm2u$1tr$1@inews.gazeta.pl...
    > Mogę pomóc od ręki. Właśnie mam w firmie kontrolę z PIPU :))

    Już poszli, uffffffffffffff!

    Ale cały dzień w plecy. A zaczęło się tak niewinnie - w środę. Panowie
    przyjechali sprawdzić zgodność poczynań firmy (agencja pracy tymczasowej) z
    ustawą. Takie badania marketingowe sensowności ustawy. Wczoraj byli u paru
    naszych klientów, sprawdzić, czy pracownicy tymczasowi dobrze się mają.
    Dobrze się mają, więc wrócili znów do firmy, sprawdzić czy my - biedne małe
    żuczki dobrze się mamy. Dobrze się mamy, ale na Boga, skąd ja mam wiedzieć
    ile mam dni urlopu?? Wyrwany z jakiejś kosmicznie wielkiej oferty, na którą
    od dwóch tygodni ostrzę zęby, moja komunikatywność ogranicza się do języka
    Krtka: "yooooooooooo". Tzn. ja wiem, że powinienem to wiedzieć, i że to w
    moim interesie wiedzieć, i że kto jak kto ale HR musi to wiedzieć, ale
    dopóki nie wybieram się na urlop to mam gdzieś urlop, zwłaszcza że godziny
    pracy płynne, oj płynne. Raz 9, raz 12, innym razem o 3 w nocy tłukę się po
    Polsce.

    echhhhh, pół dnia w plecy.

    pozdrawiam
    m.,

  • 9. Data: 2005-07-08 12:58:33
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Zależy Ci na umowie czy pracy i skąd wiesz że ci nie zapłaci. Tomek

    pracy bez umowy nie polecam....

  • 10. Data: 2005-07-08 14:05:46
    Od: jurson <g...@p...fm>

    Tomek napisał(a):
    > Zależy Ci na umowie czy pracy i skąd wiesz że ci nie zapłaci. Tomek

    Bo gdyby miał zamiar zapłacić to by podpisał umowę?