PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad Pracy-badanie gotowości

  • 1. Data: 2005-07-07 18:44:15
    Temat: Urzad Pracy-badanie gotowości
    Od: h...@p...onet.pl

    witam,
    mam pytanko jestem zarejestrowany w Urzedzie Pracy i na 5 sierpnia piatek mam
    wyznaczona wizyte w celu zbadania gotowsci do pracy, liczylem ze bede mial
    termin na 8 sierpnia ale niestety jest 5 sierpnia.
    Mialem w planach wyjazd w tym terminie.

    Pytanie co moge zrobic aby przesunac termin w Urzedzie Pracy??

    z gory dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

    hugo

  • 2. Data: 2005-07-07 18:46:16
    Temat: Re: Urzad Pracy-badanie gotowości
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):
    > Pytanie co moge zrobic aby przesunac termin w Urzedzie Pracy??
    Pojsc do Urzedu Pracy, liczyc na dobry dzien urzednika/urzedniczki i
    przedstawic sensowne wytlumaczenie typu wesele (wlasne lub kogos z
    rodziny), koniecznosc wyjazdu w zwiazku z sytuacja rodzinna, wizyta u
    lekarza, egzamin na prawo jazdy itp

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-07-07 19:22:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > przedstawic sensowne wytlumaczenie typu wesele (wlasne lub kogos z
    > rodziny), koniecznosc wyjazdu w zwiazku z sytuacja rodzinna, wizyta u

    wyjazd do innego miasta na rozmowe kwalifikacyjna.

  • 4. Data: 2005-07-07 20:31:55
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > Pytanie co moge zrobic aby przesunac termin w Urzedzie Pracy??

    Jeśli masz zasiłek to:
    zgłos w UP brak gotowosci do podjęcia pracy na okres ponizej 30 dni.
    Termin bedziesz mial przesuniety o 29 dni. Zglaszasz sie przed uplywem
    29 dni. Zasilek przez ten czas masz wstrzymany. Po potwierdzeniu
    gotowosci do podjecia pracy, okres pobierania zasilku jest wydluzony o
    te 29 dni.

    Jesli nie masz zasiłku to:
    to tak samo jak wyzej, tyle tylko, ze nie obowiazuje Cie problem z
    cofnieciem zasilku.

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 5. Data: 2005-07-07 20:37:33
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    krzysztofsf napisał(a):

    > wyjazd do innego miasta na rozmowe kwalifikacyjna.

    W takim przypadku UP poprosi go o dostarczenie potwierdzenia w formie
    zaswiadczenia wydanego przez firme, w ktorej byl na rozmowie
    kwalifikacyjnej i zgloszenia sie w UP na nastepny dzien po rozmowie.

    Jesli ten wyjazd to blef, to facet bedzie mogl miec klopoty w UP.

  • 6. Data: 2005-07-07 21:18:25
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyznaczona wizyte w celu zbadania gotowsci do pracy, liczylem ze bede mial
    > termin na 8 sierpnia ale niestety jest 5 sierpnia.

    olej tych nierobow-urzedasow i poszuaj sobie pracy

  • 7. Data: 2005-07-07 21:47:41
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.plum> napisał w wiadomości

> [...]
    > te 29 dni.
    >
    > Jesli nie masz zasiłku to:
    > to tak samo jak wyzej, tyle tylko, ze nie obowiazuje Cie problem z

    I to jest prawidłowa odpowiedź. Wystarczy pismo złożyć w urzędzie
    pracy lub wysłać pocztą (przed wyznaczonym terminem wizyty) i po
    problemie.

    wa

  • 8. Data: 2005-07-08 05:41:34
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    marcin napisał(a):

    > olej tych nierobow-urzedasow i poszuaj sobie pracy

    Bardzo ciekawe stwierdzenie... jakies traumatyczne przezycia w
    przeszłości związane z urzedami?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 9. Data: 2005-08-08 14:48:55
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.pl> napisał w wiadomości
    > marcin napisał(a):

    > Bardzo ciekawe stwierdzenie... jakies traumatyczne przezycia w przeszłości
    > związane z urzedami?

    pracowalem w urzedach, na szczescie to juz minelo :)

  • 10. Data: 2005-08-08 17:02:04
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-07-08 07:41:34 +0200, czarny <m...@f...art.pl> said:

    > Bardzo ciekawe stwierdzenie... jakies traumatyczne przezycia w
    > przeszłości związane z urzedami?

    Podejrzewam, że podobne jak u większości rodaków nie związanych z
    urzędniczą stonką. Żyjecie z moich pieniędzy i jeszcze macie co chwila
    durne wymagania - "obywatel się stawi osobiście" etc. To kiedy mam
    zarabiać na utrzymanie urzędasów, polityków, księży, górników i na
    dopłaty dla rolników? Dajcie wy mnie święty spokój i tylko przestańcie
    zawłaszczać sobie moje prawa...

    mający (jeszcze) pracę
    camel[OT]