PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szczyt debilizmu i karykatury

  • 1. Data: 2005-07-07 22:57:27
    Temat: Szczyt debilizmu i karykatury
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Jedna z wielkich firm na literke D pod Krakowem zajmujaca sie produkcja
    podzespolow samochodowych wyslala takie oto zgloszenie na jednym z serwisow
    z praca dla absolwentow i studentow jednej z znanych uczelnii ekonomicznych
    w Krakowie na literke A. Jest to kompletne osmieszenie idei praktyki
    studenckiej - no ale tak to juz jest w tym naszym kraju ze nawet takie
    oferty znajda swoich adresatow wsrod najbardziej wyksztalconych. Na
    szczescie wsrod wymagan nie ma potrzeby posiadania wyzszego wyksztalcenia.
    :), a wymaganie odnosnie "gabarytow" spelni chyba niewiele ladnych
    dlugonogich blondynek z tej pieknej uczelnii- i cale szczescie. Zaleta jest
    tylko to ze niezle placa :D
    Oto ogloszenie:

    D Sp. z o. o. ogłasza możliwość podjęcia pracy na stanowisku Osoby do
    testów na okres 1 miesiąca.
    Zakres obowiązków:
    a.. w związku z powstaniem Laboratorium poszukujemy osób chętnych do
    wzięcia udziału w testach czujników zamontowanych w fotelach samochodowych.
    Rozpoczęcie testów jest planowane w sierpniu. Przewidywany czas trawania -
    do końca roku. Praca dorywcza - umowa zlecenie;
    b.. wynagrodzenie: 40 PLN brutto / godz + koszt dojazdu 10 zł
    brutto;
    c.. cZas trawania testów - w ciągu jednego dnia ok 2-3 godzin. Ilośc
    dni - do uzgodnienia. Osoby spełniające wymagania, prosze o kontakt i
    podanie następujących danych:;
    d.. imie i nazwisko;
    e.. kontaktowy nr telefonu;
    f.. waga i wzrost;

    Wymagania stawiane wobec kandydatów /kandydatek:
    a.. osoba musi spełniąc nastpępujące wymagania: waga 46,7- 51,25 kg,
    wzrost 139,7-150 cm;

    Firma oferuje:
    a.. wyniki / raporty z prowadzonych testów nie będą zawierały
    danych osobowych, nazw szkół, dat wykonywanych testów, zdjęć twarzy osób,
    które wzięły w nich udział (jedynie dane dotyczące wagi i wzrostu).
    Ewidencja danych (imię, nazwisko , waga , wzrost, plec ,wiek, numer telefonu
    lub adres kontaktowy) będzie prowadzona wyłącznie dla celów wewnętrznych;
    b.. warunki prowadzonych testów:;
    c.. typowe: Od 18 do 25 C, 40-70 % wilgotności;
    d.. nietypowe -
    e.. w komorze klimatycznej: 15% wilgotności, 95 % wilgotności,
    Zakres temperatur od 30 do 35 C, Zakres temperatur od -25 do -20 C,;

    Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - 01.08.2005

    pozdrawiam i zycze ciekawej pracy,

    michal

  • 2. Data: 2005-07-08 05:38:55
    Temat: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    majkel napisał(a):

    Przepraszam...a czemu debilne, bo nie wychwyciłem z tekstu...?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 3. Data: 2005-07-08 06:42:28
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > majkel napisał(a):
    >
    > Przepraszam...a czemu debilne, bo nie wychwyciłem z tekstu...?

    [cyt]
[...]

    [/cyt]

    Oburzył sie bo widocznie sie nie załapie ;)

    Pozdrawiam
    A.N.

  • 4. Data: 2005-07-08 07:34:27
    Od: jurson <g...@p...fm>

    majkel napisał(a):
> [...]
    > z praca dla absolwentow i studentow jednej z znanych uczelnii ekonomicznych
    > w Krakowie na literke A. Jest to kompletne osmieszenie idei praktyki

    A gdzie tu mowa o praktyce?

    > studenckiej - no ale tak to juz jest w tym naszym kraju ze nawet takie
    > oferty znajda swoich adresatow wsrod najbardziej wyksztalconych.

    Czy poza "naszym krajem" osoby z wyższym wykształceniem zawsze mają
    powyżej 150cm wzrostu?

> [...]
    > :), a wymaganie odnosnie "gabarytow" spelni chyba niewiele ladnych
    > dlugonogich blondynek z tej pieknej uczelnii- i cale szczescie. Zaleta jest

    I do tego 2-3h dziennie - czyżby to był rodzaj pracy najbardziej
    poszukiwany przez studentów?

    Jakoś nie dziwię się, że pojawia się to akurat w tym miejscu (jak sądzę
    startus), tak jak nie dziwiły mnie ogłoszenia w akademiku typu "Katedra
    medycyny X UJ poszukuje osób spełniających warunki A, B, C do udziału w
    badaniach nad Y".

    pozdrawiam
    jurson

  • 5. Data: 2005-07-08 13:07:28
    Od: "jcz" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "majkel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jedna z wielkich firm na literke D pod Krakowem zajmujaca sie produkcja
    (...)

    No juz nie oburzaj sie tak, bo firma szuka ludzi do testow jako praca
    dodatkowa i jednym z miejsc gdzie szukaja takich osob jest dzial dot.praktyk
    dla studentow.
    Moim zdaniem to dobrze ze sie taka oferta pojawia na portalach uczelnianych
    ,bo studenci wtedy moga sobie znalezc dodatkowe krotkie zajecie.

  • 6. Data: 2005-07-08 15:13:21
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Ludzie. Jak ktos nie ma ambicji to moze chodzic nawet do szpitala i lykac
    rozne dziwne tabletki robiac za krolika doswiadczalnego za 100 zl dziennie.

    Sadze ze takie ogloszenie to troche porazka. Ludzie po studiach maja robic
    za manekiny w crash testach ?? Zero powagi.

  • 7. Data: 2005-07-08 15:24:27
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Parasol napisał(a):
    > Ludzie. Jak ktos nie ma ambicji

    albo potrzebuje pieniędzy.

    to moze chodzic nawet do szpitala i lykac
    > rozne dziwne tabletki robiac za krolika doswiadczalnego za 100 zl dziennie.

    Na kimś to trzeba testować. <shrug> Lepiej chyba, że na ochotnikach,
    którym za to płacą niż na nieświadomych pacjentach?
    <testy na ślicznych małych włochatych
    myszach/szczurach/królikach/szympansach to jednak nie to samo>

    > Sadze ze takie ogloszenie to troche porazka. Ludzie po studiach maja robic
    > za manekiny w crash testach ?? Zero powagi.

    Chyba raczej w czasie studiów? No chyba, że było to ogłoszenie
    skierowane do kadry naukowo-dydaktycznej w takim razie rzeczywiście ROTFL.

    PS. Myślę, że tym oburzonym owąż propozycją ze szczętem rozum odjęło.
    Albo są szczęśliwymi utrzymankami kochających rodziców. Można i tak,
    tylko, że wasze opinie są jakby nieco... hmm, mało wnoszące.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-07-08 19:10:32
    Od: "@nn" <jurek@post>

> [...]
    > potrzeby posiadania wyzszego wyksztalcenia. :), a wymaganie odnosnie
    > "gabarytow" spelni chyba niewiele ladnych dlugonogich blondynek z tej

    Chyba krótkonogich blondynek jeśli wzrost od 139,7 - 150cm
    Ania
    --
    *~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
    *~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

  • 9. Data: 2005-07-09 13:12:13
    Od: PZ <p...@m...com>

    majkel napisał(a):
> [...]
    > w Krakowie na literke A. Jest to kompletne osmieszenie idei praktyki
    > studenckiej - no ale tak to juz jest w tym naszym kraju ze nawet takie
    Wydaje mi sie, ze w ogloszeniu nie bylo, ze to ma byc praktyka
    studencka, ale oryginalu nie widzialem.

    Wg mnie spoko zajecie jak ktos nie chce miec zajetego calego dnia w
    sierpniu (np bo mu szkoda wakacji) to sobie moze calkiem przyzwoicie
    zarobic wieczorne wypady na miasto.

    > b.. wynagrodzenie: 40 PLN brutto / godz + koszt dojazdu 10 zł
    > brutto;

    > michal

    Jak dla mnie bomba, a nie szczyt debilizmu i karykatury IMHO.

    PZ

  • 10. Data: 2005-07-09 13:58:19
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobic wieczorne wypady na miasto.

    > Jak dla mnie bomba, a nie szczyt debilizmu i karykatury IMHO.
    Jak dla mnie jest to po prostu cos w rodzaju NTG w odniesieniu do serwisow
    pracy/ praktyk dla studentow/ absolwentow. Jednak najgorsze jest to ze firma
    umieszczajac ogloszenie w serwisie faktycznie liczy na znalezienie chetnych
    do testow. I smutne jest to ze w polskich realiach rynku pracy ludzie z HR
    tej firmy nie sa w bledzie.

    michal