PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno... › Re: Praca na czarno...
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na czarno...
    Date: Fri, 8 Jul 2005 14:21:33 +0200

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dalm2u$1tr$1@inews.gazeta.pl...
    > Mogę pomóc od ręki. Właśnie mam w firmie kontrolę z PIPU :))

    Już poszli, uffffffffffffff!

    Ale cały dzień w plecy. A zaczęło się tak niewinnie - w środę. Panowie
    przyjechali sprawdzić zgodność poczynań firmy (agencja pracy tymczasowej) z
    ustawą. Takie badania marketingowe sensowności ustawy. Wczoraj byli u paru
    naszych klientów, sprawdzić, czy pracownicy tymczasowi dobrze się mają.
    Dobrze się mają, więc wrócili znów do firmy, sprawdzić czy my - biedne małe
    żuczki dobrze się mamy. Dobrze się mamy, ale na Boga, skąd ja mam wiedzieć
    ile mam dni urlopu?? Wyrwany z jakiejś kosmicznie wielkiej oferty, na którą
    od dwóch tygodni ostrzę zęby, moja komunikatywność ogranicza się do języka
    Krtka: "yooooooooooo". Tzn. ja wiem, że powinienem to wiedzieć, i że to w
    moim interesie wiedzieć, i że kto jak kto ale HR musi to wiedzieć, ale
    dopóki nie wybieram się na urlop to mam gdzieś urlop, zwłaszcza że godziny
    pracy płynne, oj płynne. Raz 9, raz 12, innym razem o 3 w nocy tłukę się po
    Polsce.

    echhhhh, pół dnia w plecy.

    pozdrawiam
    m.,