PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polecony czy zwykly?

  • 1. Data: 2002-10-15 08:13:45
    Temat: Polecony czy zwykly?
    Od: "Mentoro" <mentoro@SIO_SPAM_tenbit.pl>

    Hej,
    Sluchajcie mam problem natury takiej, ze nie wiem co zrobic... ;)
    Znalazlem ogloszenie i chcialbym na nie odpowiedziec, i wszystko byloby oki,
    ale nie wiem jak wyslac moje dokumenty :(
    Czy ma to byc list polecony, czy zwykly?
    Pomocy.... :)

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi

    M.

  • 2. Data: 2002-10-15 08:18:09
    Temat: Re: Polecony czy zwykly?
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Mentoro" wrote:

> [...]
    > byloby oki, ale nie wiem jak wyslac moje dokumenty :(
    > Czy ma to byc list polecony, czy zwykly?

    zwykły szybciej dojdzie :)

    --

    Lia : Lifeform Intended for Assassination

  • 3. Data: 2002-10-15 08:49:42
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mentoro" <mentoro@SIO_SPAM_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oki,
    > ale nie wiem jak wyslac moje dokumenty :(
    > Czy ma to byc list polecony, czy zwykly?

    He, problem wstylu czy wysyłać rtf czy txt. Kiedyś wysyłałem poleconym,
    później ze względów kasowych zwykłym. Teraz wysyłam b. rzadko i lepiej mi
    się powodzi wię wysyłam poleconym.

  • 4. Data: 2002-10-15 10:02:57
    Temat: Odp: Polecony czy zwykly?
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Witam!
    Zdecydowanie lepiej poleconym bo z ta nasza polska pocztą to różnie bywa. No
    nie ma sie co oszukiwać, poprostu lubią sobie otwierać listy ! A i nie żadko
    się zdarza że wcale nie dochodzą listy. A wiesz to dokumenty więc jak to się
    mówi strzezonego Pan Bóg strzeże :) A chyba nie chciałbyś aby Twoje
    dokumenty ktoś obcy czytał. Wiesz zawsze mogą Cię w coś wrobić, czy do
    funduszu zapisać ;)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-15 10:32:05
    Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl>

> [...]
    > mówi strzezonego Pan Bóg strzeże :) A chyba nie chciałbyś aby Twoje
    > dokumenty ktoś obcy czytał. Wiesz zawsze mogą Cię w coś wrobić, czy do

    a wyobraz sobie biednego pracodawce, ktory musi potwierdzic odbior kilkuset
    przesylek poleconych, ktore przyszly jako odzew na ogloszenie...
    ja bym wyslala zwyklym, wlasnie po to, zeby nie fatygowac ludzi, do ktorych
    musi dotrzec ta przesylka
    a juz szczytem wszystkiego jest wysylanie listow typu "Dziekujemy za
    rozmowe, ale w tej chwili nie mamy dla Pana nic do zaoferowania" jako
    przesylki poleconej; podobno niektore firmy tak robia, jedzie czlowiek na
    poczte, stoi w kolejce po to, zeby sie dowiedziec, ze nie ma dla niego pracy
    ;)

  • 6. Data: 2002-10-15 11:14:26
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Mentoro" <mentoro@SIO_SPAM_tenbit.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Czy ma to byc list polecony, czy zwykly?
    > Pomocy.... :)

    Heh, zeby wszyscy mieli tylko takie problemy :-)
    Polecony, poczta przyklada wieksza wage do jego dostarczenia.

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-10-15 12:35:38
    Od: "//Broda.." <c...@w...pl>

    Użytkownik "Mentoro" <mentoro@SIO_SPAM_tenbit.pl> napisał w wiadomości

    Proponuje priorytetowy, szybko, sprawnie, i przedewszystkim bez
    potwierdzenia, bo i po co? i tak pracodawca nie będzie pewnie zadowolonty że
    musi podpisać stos potwierdzeń

  • 8. Data: 2002-10-15 16:07:32
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > a wyobraz sobie biednego pracodawce, ktory musi potwierdzic odbior kilkuset
    > przesylek poleconych, ktore przyszly jako odzew na ogloszenie...
    firma to nie mieszkanie prywatne ;-)
    wydaje mi sie, ze jednak z tym odbieraniem poleconych to nie musi byc tak,
    ze kwituje sie kazdy z osobna. No i listonosz zwykle przychodzi do firmy
    w godzinach, kiedy tam ktos jest, wiec nie ma mowy o ganianiu na poczte
    i staniu w kolejce.
    no i ,,po ostatnie'' ;) nawet jesli trzeba cos kwitowac, to robi to jakas
    sekretarka/recepcjonistka a nie sam big boss - on dostaje polecony czy zwykly
    po prostu na biureczka, a moze nawet juz rozpakowany i pogruupowany na
    rozne kupki - tu odpowiedzi na oferte dla kucharki, tam na barmana...

    pozdrawiam

    romekk