PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecony czy zwykly? › Re: Polecony czy zwykly?
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polecony czy zwykly?
    Date: 15 Oct 2002 16:07:32 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > a wyobraz sobie biednego pracodawce, ktory musi potwierdzic odbior kilkuset
    > przesylek poleconych, ktore przyszly jako odzew na ogloszenie...
    firma to nie mieszkanie prywatne ;-)
    wydaje mi sie, ze jednak z tym odbieraniem poleconych to nie musi byc tak,
    ze kwituje sie kazdy z osobna. No i listonosz zwykle przychodzi do firmy
    w godzinach, kiedy tam ktos jest, wiec nie ma mowy o ganianiu na poczte
    i staniu w kolejce.
    no i ,,po ostatnie'' ;) nawet jesli trzeba cos kwitowac, to robi to jakas
    sekretarka/recepcjonistka a nie sam big boss - on dostaje polecony czy zwykly
    po prostu na biureczka, a moze nawet juz rozpakowany i pogruupowany na
    rozne kupki - tu odpowiedzi na oferte dla kucharki, tam na barmana...

    pozdrawiam

    romekk