PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przeprowadzka a szanse znalezienia pracy

  • 1. Data: 2002-10-15 07:16:48
    Temat: Przeprowadzka a szanse znalezienia pracy
    Od: "jodrex" <j...@w...pl>

    Mam pytanie do osób z poza W-wy które znalazły lub poszukają pracy w
    stolicy, a także osób zajmujących się rekrutacją. Czy przeprowadzka do
    stolicy bardzo zwiększa szanse znalezienia pracy.
    Noszę się z zamiarem przeprowadzki ale obecnie odpowiadam na ogłoszenia
    deklarując szybką zmianę zamieszkania, no i odzew jest średni. Jakie są
    wasze doświadczenia w tym względzie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-15 07:28:50
    Temat: Re: Przeprowadzka a szanse znalezienia pracy
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-10-15 09:16, while getting another beer from the fridge I saw a
    little yellow card, on which jodrex wrote:
    > Mam pytanie do osób z poza W-wy które znalazły lub poszukaj? pracy w
    > stolicy, a także osób zajmuj?cych się rekrutacj?. Czy przeprowadzka do
    > stolicy bardzo zwiększa szanse znalezienia pracy.
    > Noszę się z zamiarem przeprowadzki ale obecnie odpowiadam na ogłoszenia
    > deklaruj?c szybk? zmianę zamieszkania, no i odzew jest ?redni. Jakie s?
    > wasze do?wiadczenia w tym względzie?
    > Pozdrawiam

    Pracowałem 3 lata w Wawie - i co prawda pierwszą pracę znalazłem
    "zdalnie" - ale było to przez kolegę. Jednak podanie Wawskiego adresu
    zdecydowanie według mnie zwiększy Twoje szanse.

    Voyteck

  • 3. Data: 2002-10-15 08:40:40
    Od: "m" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jodrex" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Noszę się z zamiarem przeprowadzki ale obecnie odpowiadam na ogłoszenia
    > deklarując szybką zmianę zamieszkania, no i odzew jest średni. Jakie są

    zalezy jakie masz doswiadczenie i jakiej pracy poszukujesz, jesli jestes
    osoba bez doswiadczenia i sprecyzowanego zawodu to przeprowadzka nie
    przyspieszy szansy znalezienia pracy w stolicy.

    pozdr
    magda

  • 4. Data: 2002-10-15 16:03:46
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    wedlug mnie adres miejscowy ma swoje plusy dodatnie jak i ujemne ;-)
    glowny plus dodatni to to, ze wydajesz sie byc na miejscu i gotowy do pracy
    od zaraz a nie jak-sie-przeprowadze itd.
    glowny plus ujemny to to, ze czesto osoby z Warszawy postrzegane sa jako
    drozsi i mniej zdyscyplinowani pracownicy niz przyjezdni
    (bo przyjezdni nie maja setek znajomych z ktorymi trzeba chlac i sie bawic
    zamiast sie skupic na pracy)
    i jesli tylko coskolwiek ma Cie to kosztowac, to radzilbym jednak
    nie przenosic sie ,,zawczasu''...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 5. Data: 2002-10-16 07:14:05
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    ja z kolei wyemigrowalem z wa-wy
    poprostu w w wielkopolsce lepiej placa
    to oczywiscie zalezy od zawodu jaki wykonujesz

  • 6. Data: 2002-10-16 07:25:36
    Od: "Sharq" <s...@p...com>

    Witam

    jakaz to branza i jakiz to zawod w ktorym Ci placa wiecej niz w Wawie ?
    (jezeli nie jest to tajemnica)

  • 7. Data: 2002-10-17 09:57:57
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik jodrex <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Mam pytanie do osób z poza W-wy które znalazły lub poszukają pracy w
    > stolicy, a także osób zajmujących się rekrutacją. Czy przeprowadzka do
    > stolicy bardzo zwiększa szanse znalezienia pracy.

    Nie wiem jak daleko od Warszawy mieszkasz?
    Z mojego doswiadczenia wynika, ze nie ma zanczenia czy podajesz na CV adres
    Warszawy, Czestochowy, Wrocławia... istotne czy jest z Toba kontakt. Czy
    mozna zadzwonic do Ciebie np. na nr telefonu komorkowego i wyznaczyc Ci
    termin spotkania, na ktore Ty z cala pewnoscia przyjedziesz?
    Gdy ja umawialam kandydatow do pracy nie pytalam skad ten ktos bedzie
    jechal? Podawalam tylko termin ewentualnego spotkania i interesowala mnie
    punktualnosc.

    > Noszę się z zamiarem przeprowadzki ale obecnie odpowiadam na ogłoszenia
    > deklarując szybką zmianę zamieszkania, no i odzew jest średni. Jakie są
    > wasze doświadczenia w tym względzie?

    Szukanie pracy jest ciezka praca!
    Nie wystarczy wysłać CV i czekac.
    Ja gdy poszukiwalam pracy wstawalam o 6.00 (jest to dla mnie srodek nocy),
    caly dzien spedzalam poza domem wracalam ok18-19 czasami nawet 20...
    Pukalam od drzewi do drzwi, a nie zawsze bylo to przyjemne.
    M.

  • 8. Data: 2002-10-17 13:10:45
    Od: "Muzzy" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > caly dzien spedzalam poza domem wracalam ok18-19 czasami nawet 20...
    > Pukalam od drzewi do drzwi, a nie zawsze bylo to przyjemne.
    Moze to troszke niedyskretne pytanie...ale czy moglbym wiedziec jakiej pracy
    w ten sposob szukalas?
    Dzieki
    Muzzy

  • 9. Data: 2002-10-17 20:10:13
    Od: "Bongo" <m...@p...gazeta.pl>

    > Ja gdy poszukiwalam pracy wstawalam o 6.00 (jest to dla mnie srodek nocy),
    > caly dzien spedzalam poza domem wracalam ok18-19 czasami nawet 20...
    > Pukalam od drzewi do drzwi, a nie zawsze bylo to przyjemne.

    Mam wrazenie, ze troche przesadzilas :)
    Gdybym sie jednak mylil, to moze rozwiniesz ten temat?

    Pozdrawia Bongo

  • 10. Data: 2002-10-18 15:07:14
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik Muzzy <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

    > Moze to troszke niedyskretne pytanie...ale czy moglbym wiedziec jakiej
    pracy
    > w ten sposob szukalas?
    > Dzieki
    > Muzzy

    Odwiedziłam wszystkie centrale bankow i zostalam zatrudniona w jednym z nich
    jako sekretarka