PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca mgr a prawa autorskie

  • 1. Data: 2002-10-15 06:33:51
    Temat: Praca mgr a prawa autorskie
    Od: "Grzegorz" <G...@p...onet.pl>

    Witam,
    (Wiem że nie ta grupa ale na pl.soc.prawo nie otrzymałem żadnej odpowiedzi..)

    Ponieważ jestem w trakcie przygotowań do napisania pracy magisterskiej interesuje
    mnie kwestia praw autorskich.

    1. Czy uczelnie posiada pełne prawa autorskie do mojej pracy ?
    2. Jeżeli temat jest bezpośrednio związany z produktem którym zajmuję się u swojego
    pracodawcy, to czy uczelnie nie będzie mogła zgłaszać chęci w udziale z zysków po
    wdrożeniu produktu przez pracodawcę ?
    3. Jeśli to pomoże to powiem że praca mgr jest związana z przeprowadzeniem kompletnej
    analizy dla tworzonego systemu informatycznego.

    Z góry dziękuję ze wszelkie odpowiedzi,
    pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2002-10-15 08:58:55
    Temat: Re: Praca mgr a prawa autorskie
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    1. Czy uczelnie posiada pełne prawa autorskie do mojej pracy ?

    Nie wiem czy Ci to pomoze, ale spotkalem sie z takim problemem
    w szkole sredniej. Kolega pisal program i byl zbulwersowany,
    ze szkola zamierza ten program wykorzystac do swoich celow. Pamietam,
    ze wtedy przeczytano nam paragraf z ktorego wynikalo, ze ma do pracy
    dyplomowej pelne prawo.

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-10-15 09:28:07
    Od: "Grzegorz Z." <killserv@USUN_TO_poczta.onet.pl>

    "Grzegorz" <G...@p...onet.pl> napisal:

    > 3.
    > Jeśli to pomoże to powiem że praca mgr jest związana z przeprowadzeniem
    > kompletnej analizy dla tworzonego systemu informatycznego.

    troche nie to ale
    z tego co ja wiem to uczelnia ma pelne prawa np. do programow napisanych
    do pracy mgr. ale wystarczy ze ten program lekko przerobisz i juz to co
    przerobiles nie ejst programem ktory ma ulczelnia i nie moga ci nic zrobic:)
    tak przynajmniej tlumaczyl nam nasz promotor jak pisalismy prace (3 lata temu)

    --
    Pozdrowka