PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oszczędzania

  • 1. Data: 2005-07-13 09:37:57
    Temat: Oszczędzania
    Od: "marcin" <m...@w...pl>

    Witam,

    mam nadzieję, że tematyka grupy jest chociaz troche zgodna z tematem mojego
    watku :) Od jakiegos czasu pracuje, nie mam na razie rodziny, nie mam duzych
    wydatkow i zastanawiam sie jak najlepiej lokowac oszczednosci. Miesiecznie
    odkladam ~1500 zl. Ńa razie wszystko trzymam w banku na rachunku, ale to
    chyba nie jest najlepszy pomysl. Co byscie radzili? Jakas lokata, obligacje,
    gielda (nie znam sie :)), fundusze inwestycyje ? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-07-13 09:42:34
    Temat: Re: Oszczędzania
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    zapoznaj sie z funduszami inwestycyjnymi
    zaloz konto w mbanku i tam zainwestuj w fundusze
    w banku masz oprocentowanie rzedu 5-6 % rocznie na funduszach wyciagniesz
    jakies 10-11%
    ja sie nie znasz inwestuj tylko w fundusze zrownowazone (stopa zwrostu rzedu
    tych 10 % ale wyzsza pewnosc niz w przypadku funduszy akcji)
    poogladaj sobie wykresiki
    http://fundusze.wp.pl/notowania.html?a=3&b=1

  • 3. Data: 2005-07-13 10:06:18
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    marcin napisał(a):

    >Co byscie radzili? Jakas lokata, obligacje,
    > gielda (nie znam sie :)), fundusze inwestycyje ? Dzieki za pomoc

    Starzy ludzie do dziś twierdzą, że najpewniejszy jest bank ziemny.
    ;)

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 4. Data: 2005-07-13 10:50:48
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 13-07-2005 o 11:37:57 marcin <m...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > mam nadziej?, ?e tematyka grupy jest chociaz troche zgodna z tematem
    > mojego
    > watku :)

    ale tematyka pl.biznes.banki bardziej.

  • 5. Data: 2005-07-13 12:27:11
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stulqywubdn4es@donkichot...

    > ale tematyka pl.biznes.banki bardziej.

    Niby bardziej, ale pisałam tam w tej samej sprawie - gdzie i jak najlepiej
    oszczędzać i nie doczekałam się zadnej odpowiedzi.
    Wniosek: albo NTG, albo ludzie nie oszczedzaja, albo nie chca doradzic.
    A sama tez chetnie bym sie dowiedziała w co inwestowac - fundusze, lokaty,
    itp...

    Pozdrawiam, Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz
    Tanz mit mir

  • 6. Data: 2005-07-13 13:13:14
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    Yaga napisał(a):

    > Wniosek: albo NTG, albo ludzie nie oszczedzaja, albo nie chca doradzic.
    > A sama tez chetnie bym sie dowiedziała w co inwestowac - fundusze, lokaty,
    > itp...

    Według mnie wyjaśnienie zasit'a jest wystarczające.
    Wiesz już gdzie szukać więc szukaj i kombinuj.
    Nie licz na to, że ktoś Ci powie: "zrób tak i tak a potem jeszcze tak"
    Twoje pieniądze, Twój zysk i Twoja strata.
    Musisz wiedziec ile masz, na jak długo masz, lubisz ryzyko czy nie.... itd.
    A ci którzy zajmują się doradztwem finansowym, niestety zajmują się tym
    również za pieniądze ;)

    Sender Bell

  • 7. Data: 2005-07-13 14:23:07
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Sender Bell" <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>
    napisał w wiadomości news:db341c$c85$1@inews.gazeta.pl...

    > Według mnie wyjaśnienie zasit'a jest wystarczające.
    > Wiesz już gdzie szukać więc szukaj i kombinuj.
    > Nie licz na to, że ktoś Ci powie: "zrób tak i tak a potem jeszcze tak"

    na to na pewno nie liczę.
    Ale jakieś wskazówki by się przydały.

> [...]
    itd.
    > A ci którzy zajmują się doradztwem finansowym, niestety zajmują się tym

    Ale ja mogę zapłacić komuś za porządne doradztwo finansowe ;) Tylko problem
    w tym, że doradcy albo np w bankach, gdzie automatycznie będą polecać ofertę
    banku. Na internecie znalazłam Open Finance czy Expandera - tam też mają
    doradców, ale nie wiem na są oni sprawdzeni.

    Pozdrawiam, Yaga

  • 8. Data: 2005-07-13 15:36:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 14:27:11 +0200, "Yaga" <y...@R...fm>
    wklepał(-a):

> [...]
    >A sama tez chetnie bym sie dowiedziała w co inwestowac - fundusze, lokaty,

    Znowu Google wyłączyli? :)

    http://www.money.pl/pieniadze/oszczedzajinwestuj/
    http://www.fi.com.pl/

    http://www.money.pl/fundusze/
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/fundusze/
    http://www.fundi.pl/
    http://www.analizy.pl/Fundusze/

    http://www.efund.pl/academy.app
    http://www.efund.pl/almanac.app

    FUT: pl.biznes.banki

  • 9. Data: 2005-07-13 15:48:28
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Starzy ludzie do dziś twierdzą, że najpewniejszy jest bank ziemny.
> [...]
    I to jest jedyna poprawna podpowiedź. Tomek