PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lojalka a umowa zlecenie

  • 1. Data: 2005-07-13 09:18:29
    Temat: Lojalka a umowa zlecenie
    Od: sauer <s...@w...pl>

    Witam
    pracowałem przez 4 miesiace w agencji pracy tymczasowej jako konsultant
    personalny - niestety po zmnianie kierownika wylecialem
    Pracowalem na umowe zlecenie, do kazdej umowy podposywalem lojalke o
    zakazie pracy u konkurencji przez 6 miesiecy !
    Mam zwiazku z tym 2 pytania
    czy ta lojalka jest wazna ??? nie byla spisywana przy notariuszu

    czy po zwolnieniu firma nie powinna mi placic przez jakis czas pieniedzy
    ???

    sauer

  • 2. Data: 2005-07-13 11:20:35
    Temat: Re: Lojalka a umowa zlecenie
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 13-07-2005 o 11:18:29 sauer <s...@w...pl> napisał:

> [...]
    > Mam zwiazku z tym 2 pytania
    > czy ta lojalka jest wazna ??? nie byla spisywana przy notariuszu

    Ale to TY JĄ PODPISAŁEŚ, oszuście.

  • 3. Data: 2005-07-13 11:22:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: sauer [Wed, 13 Jul 2005 11:18:29 +0200]:

    > Pracowalem na umowe zlecenie

    Czyli nie byles pracownikiem tylko zleceniobiorca...

    > czy po zwolnieniu firma nie powinna mi placic przez jakis
    > czas pieniedzy ???

    ..a co za tym idzie, nie chroni Cie Kodeks Pracy. Czyli
    tak na moje oko, to ta lojalka to po prostu jakastam umowa
    cywilna miedzy Wami i dziala dokladnie tak, jak to sobie
    w niej opisaliscie. Czyli jesli zobowiazales sie ze nie
    bedziesz przez pol roku pracowac i nie ma tam nic na temat
    odszkodowania za to, to prawdopodobnie po prostu nie mozesz
    pracowac a oni nie musza nic.

    Aczkolwiek rzecz jasna moge sie mylic.

    Kira

  • 4. Data: 2005-07-13 11:28:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):
    > Ale to TY JĄ PODPISAŁEŚ, oszuście.
    Czemu oszuscie?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-07-13 11:31:28
    Od: sauer <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 13:20:35 +0200, Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Ale to TY JĄ PODPISAŁEŚ, oszuście.

    troche dziwni mnie, to co napisales !!
    Dlaczego twierdzisz ze jestem oszustem ??

  • 6. Data: 2005-07-13 11:40:45
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 13-07-2005 o 13:31:28 sauer <s...@w...pl> napisał:

    > troche dziwni mnie, to co napisales !!
    > Dlaczego twierdzisz ze jestem oszustem ??

    Bo jesteś. Wiesz, do czego się zobowiązałeś? Zrobiłes to dobrowolnie i w
    pełni władz umysłowych? To wypełnij to zobowiązanie. Nieważne, w jakiej
    formie podjęte.

    Jesteś oszustem, bo próbujesz się wyłgać.

  • 7. Data: 2005-07-13 11:41:12
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 13-07-2005 o 13:28:36 badzio <b...@n...epf.pl>
    napisał:

    > Czemu oszuscie?

    Zobowiązał się dobrowolnie do czegoś, a teraz próbuje się wykpić.

  • 8. Data: 2005-07-13 12:14:06
    Od: sauer <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 13:40:45 +0200, Tomasz Płókarz napisał(a):

> [...]
    > formie podjęte.
    >
    > Jesteś oszustem, bo próbujesz się wyłgać.

    bredzisz czlowieku !
    dostalem ofere z konkurencji i dlatego chcialem sie zapytac na grupie czy
    lojalka jest wazna !
    Czy zapytalem gdzies "jak to obejsc ??" czy cos w tym stylu ??
    po twoich postach widze ze lubisz bezproduktywnie pisac bzudry na grupach,
    nie wnoszac nic do tematu
    Odpusc sobie !! bardzo cie prosze !!

  • 9. Data: 2005-07-13 12:17:13
    Od: "Marcin 'Pyton' Dressler" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sauer" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ta lojalka jest wazna ??? nie byla spisywana przy notariuszu
    >
    > czy po zwolnieniu firma nie powinna mi placic przez jakis czas pieniedzy

    Witam.
    Sam pracowalem kiedys w takiej agencji i rzeczywiscie znajdowala sie tam
    klauzula o niepodejmowaniu pracy u konkurencji i w firmie w ktorej
    pracowalem. Zagrozone bylo to kara finansowa nakladana na osobe ktora
    zlamala ten punkt umowy. Wiem, ze bylo to przestrzegane, bo kilka osob
    przeszlo do konkurencji bez zachowania okresu karencji i sprawy tych osob
    nawet znajdowaly final w sadzie.
    pozdrawiam
    pyton

  • 10. Data: 2005-07-13 12:45:14
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 13-07-2005 o 14:14:06 sauer <s...@w...pl> napisał:

    > bredzisz czlowieku !
    > dostalem ofere z konkurencji i dlatego chcialem sie zapytac na grupie czy
    > lojalka jest wazna !

    A co myślałes w momencie jej podpisywania?