PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca AlphaNet Sosnowiec

  • 1. Data: 2005-07-13 10:04:18
    Temat: Praca AlphaNet Sosnowiec
    Od: "mr. nobody" <a...@s...pl>

    Witam.

    Mam pytanie związane z planowanym zatrudnieniem w firmie AlphaNet w
    Sosnowcu. Czy ktoś może wie coś konkretniejszego o tej firmie niż
    ogólnikowe - zajmują się wirtualnym hostingiem. Dostałem propozycję
    podjęcia pracy na stanowisku kierowniczym w sieciach i zastanawiam się
    gdzie jest haczyk, zważywszy na fakt że nie mam wyższego wkształcenia a
    jedynie długoletnią praktykę w budowie sieci. Zostałem natomiast
    przyjęty z otwartymi ramionami i węszę tu jakiś podstęp.
    Prosiłbym osoby poinformowane o wypowiedzenie się na ten temat.

    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443
    We lean all day and some say that aint productive \\ gsm 503448358
    It all depends upon the demons that you're stuck with. (RM)

  • 2. Data: 2005-07-13 14:02:31
    Temat: Re: Praca AlphaNet Sosnowiec
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Tonacy brzytwy sie chwyta - czy jak to lecialo.

  • 3. Data: 2005-07-14 07:48:39
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik mr. nobody napisał:
> [...]
    > przyjęty z otwartymi ramionami i węszę tu jakiś podstęp.
    > Prosiłbym osoby poinformowane o wypowiedzenie się na ten temat.

    Jeśli tak samo traktują przyszłego pracownika jak swoich klientów to nie
    polecam.

  • 4. Data: 2005-07-14 13:53:16
    Od: "mr. nobody" <a...@s...pl>

    GieTeGie wrote:

    > Jeśli tak samo traktują przyszłego pracownika jak swoich klientów to nie
    > polecam.
    Ja właśnie mam zająć się tym żeby swoich klientów traktowali lepiej, a
    najlepiej żeby klienci nie mieli żadnych zastrzeżeń.