PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosba o wyjasnienie

  • 1. Data: 2005-07-13 08:50:49
    Temat: Prosba o wyjasnienie
    Od: "Ramonoth" <p...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    Bardzo Was prosze o wyjasnienie sformulowania "proszę o rozwiązanie umowy o
    pracę zawartej 30 lipca 2005 r. z zachowaniem dwutygodniowego okresu
    wypowiedzenia."

    Czy to oznacza, ze 30 lipca skonczy sie ten dwutygodniowy okres
    wypowiedzenia czy dopiero rozpocznie?
    Czy za date konca okresu wypowiedzenia lepiej wziac piatek czy sobote?

    A czy

  • 2. Data: 2005-07-13 08:52:08
    Temat: Re: Prosba o wyjasnienie
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Ramonoth [Wed, 13 Jul 2005 10:50:49 +0200]:

> [...]
    > wypowiedzenia czy dopiero rozpocznie?
    > Czy za date konca okresu wypowiedzenia lepiej wziac piatek czy sobote?

    W zasadzie, to co napisales oznacza ze 30 lipca zawarles umowe
    i chcesz ja rozwiazac z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia.

    Kira

  • 3. Data: 2005-07-13 08:55:15
    Od: "Ramonoth" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > W zasadzie, to co napisales oznacza ze 30 lipca zawarles umowe
    > i chcesz ja rozwiazac z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia.

    Umowa zostala zawarta 27 grudnia 2004. Hmm..., w takim razie jak to zrobic?
    Dziekuje.

    Ram

  • 4. Data: 2005-07-13 08:56:58
    Od: "Ramonoth" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > W zasadzie, to co napisales oznacza ze 30 lipca zawarles umowe
    > i chcesz ja rozwiazac z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia.

    Pomylilem sie. Tak powinno byc:
    "proszę o rozwiązanie umowy o pracę z dniem 30 lipca 2005 r. z zachowaniem
    dwutygodniowego okresu wypowiedzenia."

    Dzieki,
    Ram

  • 5. Data: 2005-07-13 09:00:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Ramonoth [Wed, 13 Jul 2005 10:56:58 +0200]:

    > Pomylilem sie. Tak powinno byc:
    > "proszę o rozwiązanie umowy o pracę z dniem 30 lipca 2005 r.
    > z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia."

    No wiec na moje oko oznacza to, ze 30 lipca ta umowa ma zostac
    rozwiazana. Tyle ze zlozyc toto musisz do konca tego tygodnia.

    Kira

  • 6. Data: 2005-07-13 09:09:52
    Od: "Ramonoth" <p...@t...pl>

    > No wiec na moje oko oznacza to, ze 30 lipca ta umowa ma zostac
    > rozwiazana. Tyle ze zlozyc toto musisz do konca tego tygodnia.

    A jak wyglada sprawa zaleglego urlopu? Czy w momencie zlozenia wypowiedzenia
    dowiem sie czy firma (panstwowa) wysle mnie na ten zalegly urlop czy zechce
    mi wyplacic ekwiwalent? Przyznam sie, ze to pierwsze rozwiazanie duzo
    bardziej mnie interesuje. Czy moze w wypowiedzeniu wnioskowac jakos o to?

    Ram

  • 7. Data: 2005-07-13 09:28:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Ramonoth [Wed, 13 Jul 2005 11:09:52 +0200]:

    > A jak wyglada sprawa zaleglego urlopu? [...]

    A to juz pytanie do kadrowca jakiegos, nie chce Cie tu
    w blad wprowadzac a pojecia mam raczej ogolnikowe.

    Kira

  • 8. Data: 2005-07-13 15:52:27
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Ramonoth napisał(a):
> [...]
    > mi wyplacic ekwiwalent? Przyznam sie, ze to pierwsze rozwiazanie duzo
    > bardziej mnie interesuje. Czy moze w wypowiedzeniu wnioskowac jakos o to?

    idziesz do kadrowej, lub bezpośredniego przełożonego i prosisz o urlop
    jakis problem ?