PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obsługa e-mail i oferta

  • 1. Data: 2011-02-08 13:52:46
    Temat: Obsługa e-mail i oferta
    Od: bukles23 <b...@w...pl>

    Co myślicie na temat zarabiania poprzez rozsyłanie ludziom produktu
    ( usługi szkoleniowej ) rozsyłanej drogą mailową ? Ten produkt jest
    Internetowym Kursem Edukacyjnym. Można go uważać
    zarówno za kurs instruktażowy jak i program szkoleniowy. Ma on na
    celu
    nauczanie, instruowanie, prowadzenie i wyposażenie osoby w
    kwalifikacje,
    wiedzę i umożliwić zgłębienie technik prowadzenia pomyślnego
    interesu
    sprzedaży internetowej oraz stanowi wartościowy przewodnik rozwoju
    osobistego i pozytywnego myślenia. Rozsyłam cos takiego biorąc od
    ludzi drobną opłate gdzie Ci ludzie ponosza jednorazową opłatę za
    kazdy egzemplarz i otrzymują prawa do tego produktu przy czym mogą
    zarabiac w taki sam sposób jak ja i puszczać dale to w świat ...
    ( chetni większej wiedzy proszeni o kontakt b...@w...pl )

  • 2. Data: 2011-02-08 13:55:59
    Temat: Re: Obsługa e-mail i oferta
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bukles23 napisa?(a):

    > Co myślicie na temat zarabiania poprzez rozsyłanie ludziom produktu
    > ( usługi szkoleniowej ) rozsyłanej drogą mailową ?

    Masz na myśli: znajdź 10 frajerów, którzy zapłacą za to, że powiesz im
    żeby rozsyłali dalej maile po to aby każdy znalazł 10 frajerów, którzy
    zapłacą im?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-02-08 22:29:01
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "bukles23" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Myślimi że wpieprzyłeś się w piramidę finansową działającą pod przykrywką
    MLM i teraz próbujesz wciagnąć w to innych.
    Po pierwsze piramida finansowa jest w PL nielegalna. Po drugie niczego nie
    sprzedajesz - jak chcesz na tym zarobić. Śmierdzi to co najmniej oszustwem.
    Po trzecie internetowa forma tego badziewia po killku latach prób
    funkcjonowania umiera a ja osobiście pamiętam jeszcze klasyczną -
    korespondencyjną formą tego łańcuszka która funkcjonowała w prehistorii
    czyli w pierwszej połowie lat 80 tych ubiegłego wieku i co bradziej
    fascynujące - coś tam się zarabiało.
    Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat gówna którym się zajmujesz krążył tu
    artykuł pod nazwą bodajże "Kup Pan cegłę" poszukasz w google'u to
    znajdziesz. Umyj ręce i daj sobie z tym spokój.

  • 4. Data: 2011-02-09 08:14:49
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 08.02.2011 23:29, Jackare pisze:
    > Po pierwsze piramida finansowa jest w PL nielegalna.

    A ZUS działa legalnie? :)

    >Po drugie niczego
    > nie sprzedajesz - jak chcesz na tym zarobić. Śmierdzi to co najmniej
    > oszustwem.

    Na czym polega to oszustwo?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2011-02-09 08:17:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WOJSAL napisa?(a):

    > A ZUS działa legalnie? :)

    Twoim zdaniem dziala bezprawnie?

    > Na czym polega to oszustwo?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Piramida_finansowa

    j.

  • 6. Data: 2011-02-09 15:33:54
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    > tu artykuł pod nazwą bodajże "Kup Pan cegłę" poszukasz w google'u to
    > znajdziesz. Umyj ręce i daj sobie z tym spokój.

    "Kup pan raport"

    http://artelis.pl/artykuly/25/panie-kup-pan-raport

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-02-11 00:31:33
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A ZUS działa legalnie? :)

    > Na czym polega to oszustwo?

    1. Nie ma tu żadnego produktu, tylko ogólnie dostępna informacja, która
    sprzedawana jako produkt ma sprawiać wrażenie, że wpłacane pieniądze mają
    pokrycie w jakiejś wartości dodanej
    2. Nie ma żadnej wartości dodanej
    3. Prosta piramida finansowa, tzw łańcuszek polegająca na zwiększaniu się
    liczby osób wpłacających pieniądze innym osobom z tym że nie jest to system
    dystrybucyjny typu MLM z prowizjami i strukturą sieci
    4. Zakładając uczciwość kolejnych "członków systemu" (o słodka naiwności !)
    prawdziwe pieniądze zarabiają osoby z początku listy. Lista szybko się
    kończy i tym z ostaniej pozycji pozostaje tylko wpłacanie innym.
    5. Temat stary jak świat. Dotarł do Polski w pierwszej połowie lat 80-tych
    XX wieku i funkcjonował w postaci korespondecyjnej (listownej). Już wtedy
    wyszły: nieuczciwość uczestników i sypanie się piramidy.

  • 8. Data: 2011-02-11 12:55:33
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 09.02.2011 09:17, januszek pisze:
    > WOJSAL napisa?(a):

    > Twoim zdaniem dziala bezprawnie?

    Moim zdaniem ZUS działa legalnie.

    Pozdrawiam,