PracaGrupypl.praca.dyskusje › co tam u Was?

  • 1. Data: 2011-02-01 19:34:47
    Temat: co tam u Was?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wysłałem do jednej firmy zapytanie, a oni od razu:
    "Niemniej, bazując na przekazie Pańskiej wypowiedzi, proszę nie przesyłać
    CV.
    Zarówno nasi współpracownicy, jak i firmy współpracujące, mogliby nie
    wytrzymać tak bezpośrednich uwag kierowanych pod ich adresem. "
    wybrałem najciekawszy fragment...

  • 2. Data: 2011-02-01 20:01:14
    Temat: Re: co tam u Was?
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

> [...]
    > Zarówno nasi współpracownicy, jak i firmy współpracujące, mogliby nie
    > wytrzymać tak bezpośrednich uwag kierowanych pod ich adresem. "

    Mógłbyś się wysilić na odrobinę obiektywizmu i podać tą swoją wypowiedź, za
    którą dostałeś zjebki. Bo mogłeś na przykład nazwać adresata grubą biurwą i
    wtedy należałoby go pochwalić, że był bardzo wyrozumiały.
    Lemat

  • 3. Data: 2011-02-01 20:22:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Feb 2011 20:34:47 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > Zarówno nasi współpracownicy, jak i firmy współpracujące, mogliby nie
    > wytrzymać tak bezpośrednich uwag kierowanych pod ich adresem. "

    Biorąc ten komentarz, dedukuję że Twoje zapytanie nie było znów takie
    "standardowe".

    I w sumie - wolna wola :) Możesz sobie szukać pracy jak lubisz, ale znów
    nie dziw się na takie komentarze potem...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2011-02-01 20:24:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zapytałem, czemu to samo ogłoszenie pojawia się już od kilku lat... czy nie
    mogą znaleźć pracownika... a tu taka odpowiedź... powiedzcie co tam u Was
    podobnego?

  • 5. Data: 2011-02-01 20:49:59
    Od: z <z...@g...pl>

    Kapsel pisze:

    > I w sumie - wolna wola :) Możesz sobie szukać pracy jak lubisz, ale znów
    > nie dziw się na takie komentarze potem...

    Firma, która tyle czasu szuka pracownika (znaczy nie umie, nie stać jej)
    pewnie sobie zasłużyła na taki los. Mogą sobie szukać jak lubią. Nie ma
    się co dziwić. :-) Szkoda czasu.

    PS. Ot taki inny punkt widzenia :-)

  • 6. Data: 2011-02-02 12:41:01
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 1 Lut, 20:34, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > Zarówno nasi współpracownicy, jak i firmy współpracujące, mogliby nie
    > wytrzymać tak bezpośrednich uwag kierowanych pod ich adresem. "

    Moze automagicznie skojarzyli Cie z Twoimi wypowiedziami na grupach? :)