PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia - działa obustronnie?

  • 1. Data: 2011-02-08 16:56:55
    Temat: okres wypowiedzenia - działa obustronnie?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    szybkie pytanko, czy okres wypowiedzenia umowy działa obustronnie?
    czyli jeśli chciałbym zrezygnować natychmiast z pracy to nie mogę, bo
    muszę odpracować jeszcze wypowiedzenie? tak czy nie?

    P.S.
    pozdrowienia dla wyborców Platformy Europejskiej, co to się dzieje, że
    wszystko podrożało o 100%, a nikt się nie burzy- może stary numer,
    czyli znowu opłacają krzykaczy?

  • 2. Data: 2011-02-08 17:21:30
    Temat: Re: okres wypowiedzenia - działa obustronnie?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    umowy o pracę jakby się Ktoś nie domyślił...

  • 3. Data: 2011-02-08 18:55:07
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iirufi$3if$1@mx1.internetia.pl...

    > umowy o pracę jakby się Ktoś nie domyślił...
    Nikt się nie musi domyślać coś tam naskrobał - ty masz pisać z sensem i
    precyzyjnie albo na drzewo.
    Tak, masz obowiązek pracować przez okres wypowiedzenia.
    I przeczytać kodeks pracy, żeby się nie kompromitować głupimi pytaniami.
    Jest jednak pewna furtka - znajdziesz w KP.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-02-24 14:49:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jest jednak pewna furtka - znajdziesz w KP.

    porozumienie stron? raczej u mnie nie przejdzie...

  • 5. Data: 2011-02-24 21:41:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 24 Feb 2011 15:49:15 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > porozumienie stron? raczej u mnie nie przejdzie...

    No to pracujesz normalnie, zgodziłeś się na to zresztą.

    Jeśli są w pracy jakieś uchybienia kwalifikujące się do natychmiastowego
    rozwiązania umowy (bodaj np. opóźnienie w wypłacie, ale doczytaj), to
    możesz takie coś wykorzystać, ale lepiej skonsultować najpierw z
    prawnikiem.

    Rozwiązaniem bywa też zwolnienie lekarskie, łatwe u nas do dostania ;)
    Niemniej IMO powinieneś zachować się z honorem i skoro zgodziłeś się na
    pewne warunki, to ich dotrzymaj po prostu, a następnym razem po prostu nie
    podpisuj umowy która Ci nie pasuje.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net