PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres szkolenia

  • 1. Data: 2011-02-04 19:14:42
    Temat: Okres szkolenia
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    Mam pytanie mam młodego człowieka na 2 tygodniowym okresie próbnym
    (pracownik fizyczny) czy mam obowiązek zawarcia z nim umowy?
    Jeśli tak to w jakiej formie najlepiej to zrobić.

    pozdro
    tumek

  • 2. Data: 2011-02-05 11:32:00
    Temat: Re: Okres szkolenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 20:14, tuMEk pisze:
    > Mam pytanie mam młodego człowieka na 2 tygodniowym okresie próbnym
    > (pracownik fizyczny) czy mam obowiązek zawarcia z nim umowy?

    Tak.

    > Jeśli tak to w jakiej formie najlepiej to zrobić.

    Umowa o pracę na okres próbny.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-05 22:54:27
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

> [...]

    Tak.

    > Jeśli tak to w jakiej formie najlepiej to zrobić.

    czy jest jakas różnica jeśli napiszę umowę zlecenie na 2 tygodnie ?

    tomek

  • 4. Data: 2011-02-05 23:08:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 23:54, tuMEk pisze:

    > czy jest jakas różnica jeśli napiszę umowę zlecenie na 2 tygodnie ?

    W teorii jest to niezgodne z prawem (zastępowanie umów o pracę
    zleceniami), w praktyce jest to jednak szeroko stosowane.

    --
    Liwiusz