PracaGrupypl.praca.dyskusjeObsługa e-mail i oferta › Obsługa e-mail i oferta
    From: bukles23 <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Obsługa e-mail i oferta
    Date: Tue, 8 Feb 2011 05:52:46 -0800 (PST)

    Co myślicie na temat zarabiania poprzez rozsyłanie ludziom produktu
    ( usługi szkoleniowej ) rozsyłanej drogą mailową ? Ten produkt jest
    Internetowym Kursem Edukacyjnym. Można go uważać
    zarówno za kurs instruktażowy jak i program szkoleniowy. Ma on na
    celu
    nauczanie, instruowanie, prowadzenie i wyposażenie osoby w
    kwalifikacje,
    wiedzę i umożliwić zgłębienie technik prowadzenia pomyślnego
    interesu
    sprzedaży internetowej oraz stanowi wartościowy przewodnik rozwoju
    osobistego i pozytywnego myślenia. Rozsyłam cos takiego biorąc od
    ludzi drobną opłate gdzie Ci ludzie ponosza jednorazową opłatę za
    kazdy egzemplarz i otrzymują prawa do tego produktu przy czym mogą
    zarabiac w taki sam sposób jak ja i puszczać dale to w świat ...
    ( chetni większej wiedzy proszeni o kontakt b...@w...pl )