PracaGrupypl.praca.dyskusje › framework // wdrozenie // wspolpraca

  • 1. Data: 2006-09-27 20:11:04
    Temat: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Od: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>

    Szukam firm/firmy zainteresowanych zakupieniem oprogramowania typu
    framework + CMS, wspierajacego tworzenie systemow typu CMS, portal,
    esklep, CRM opartych o PHP OOP.

    info o grupie: http://phpdeveloper.pl

    wiecej info, kontakt osobisty.

    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Tomek Grzechowski
    -----------------

  • 2. Data: 2006-09-27 20:40:19
    Temat: Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in

    > Szukam firm/firmy zainteresowanych zakupieniem oprogramowania typu
    > framework + CMS, wspierajacego tworzenie systemow typu CMS, portal,
    > esklep, CRM opartych o PHP OOP.
    >
    > info o grupie: http://phpdeveloper.pl

    czesc - jestem adas i sie czepiam:

    jezykiem programowania jest PL/SQL, sam SQL nie jest takowym;
    trudno sie rowniez zgodzic, ze SQL to jezyk skryptowy;

    *ML (HTML, XML, SGML, etc) jak sama nazwa wskazuje, sa jezykami
    znacznikow (Markup Language) i sluza DO OPISU - sa to jezyki
    wybitnie opisowe - standaryzuja chociazby cechy obiektow;
    zdecydowanie nie sa to jezyki skryptowe;

    no dobrze - ale zalozmy, ze chcialbym pomoc ewentualnym osobom,
    ktore rozwazaja wspolprace z Wami: czy mozesz mi przyblizyc
    swoje doswiadczenie w zarzadzaniu sredniej wielkosci projektami
    informatycznymi - napisz prosze kilka slow o tych projektach;

    napisales, ze zajmujesz sie obecnie projektowaniem systemow
    informatycznych na bazie "co nam opensource da :-)" - no a
    moze miales do czynienia z http://www.globus.org/toolkit/
    bardzo rozbudowanym srodowiskiem do budowania systemow gridowych
    - oczywiscie open source - moze moglbys sie czyms pochwalic
    z tego zakresu?

    w Twojej ofercie wyczytalem rowniez, ze posiadasz umiejetnosci
    z zakresu programowania w PgSQL i MySQL - czy moglbys przyblizyc
    nam klase problemow, ktore miales okazje poprawnie rozwiazac
    przy uzyciu jezykow programowania dostepnych w powyzszych
    srodowiskach? moze zaprojektowales jakas hurtownie danych w
    oparciu o MySQL? pochwal sie! potencjalni wspolpracownicy
    z pewnoscia to docenia!

    PS: to jest grupa dyskusyjna i skoro zaanonsowales sie na grupie,
    to mam pelne prawo dopytac sie o szczegoly na grupie; poza tym
    odpowiadajac na grupie zwiekszasz sobie szanse na wspolprace;
    smiem twierdzic, ze jesli odpowiesz sensownie, to istnieje
    calkiem duza szansa, ze ktos sie Toba zainteresuje - bo ja
    przyznam, ze po zapoznaniu sie z powyzsza strona WWW bym sie
    raczej Toba nie zainteresowal;

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-09-27 21:10:45
    Temat: Re: [OT] framework // wdrozenie // wspolpraca
    Od: tms <s...@n...us>

    adasiek napisał(a):
    > miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in

    > czesc - jestem adas i sie czepiam:
    >
    > jezykiem programowania jest PL/SQL, sam SQL nie jest takowym;

    - http://pl.wikipedia.org/wiki/SQL
    Jest to język programowania opracowany w latach siedemdziesiątych w
    firmie IBM. Stał się on standardem...

    - http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_programowani
    Język programowania to usystematyzowany sposób przekazywania komputerowi
    poleceń do wykonania.

    To moze po prostu hierarchia, bo "jezyk programowania" to dosc ogolna
    definicja

    Jezyk programowania -> Jezyk strukturalny -> Jezyk zapytan ???

    --
    Pozdrawiam,

    --tms

  • 4. Data: 2006-09-27 21:13:05
    Od: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>

    adasiek wrote:
    > miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in

    > czesc - jestem adas i sie czepiam:
    >
    > jezykiem programowania jest PL/SQL, sam SQL nie jest takowym;
    > trudno sie rowniez zgodzic, ze SQL to jezyk skryptowy;

    zgadzam sie :-), moje zaniedbanie, ale jesli mozesz uwierz mi na slowo,
    ze wiem o czym piszesz

> [...]
    > wybitnie opisowe - standaryzuja chociazby cechy obiektow;
    > zdecydowanie nie sa to jezyki skryptowe;

    zgadzam sie :-), moje zaniedbanie, jw.

> [...]
    > swoje doswiadczenie w zarzadzaniu sredniej wielkosci projektami
    > informatycznymi - napisz prosze kilka slow o tych projektach;

    doprecyzuj sredniej wielkosci projekt informatyczny, albo moze tego nie
    rob.. projekty z ktorymi pracowalem do tej pory to przy prostych
    projektach maks 200 tabel, oraz przy czesciach analitycznych hurtowni
    baz danych, projekty oparte o wiele baz danych tworzonych dynamicznie

    podejrzewam, ze pracowales na wiekszych ;-)

> [...]
    > bardzo rozbudowanym srodowiskiem do budowania systemow gridowych
    > - oczywiscie open source - moze moglbys sie czyms pochwalic

    dziekuje za uwage oraz bardzo ciekawy link

> [...]
    > srodowiskach? moze zaprojektowales jakas hurtownie danych w
    > oparciu o MySQL? pochwal sie! potencjalni wspolpracownicy

    absolutnie nie jestem na etapie projektowania/tworzenia hurtowni danych,
    interesuja mnie mniejsze projekty i zupelnie inna linia rozwoju,
    aczkolwiek zdarzylo mi sie pracowac nad czesciami analitycznymi hurtowni
    danych

> [...]
    > calkiem duza szansa, ze ktos sie Toba zainteresuje - bo ja
    > przyznam, ze po zapoznaniu sie z powyzsza strona WWW bym sie

    sam sobie troche przeczysz :-)

    > pzdrv;
    > adas;

    rowniez pozdrawiam,

    --
    Tomek Grzechowski
    -----------------

  • 5. Data: 2006-09-27 21:16:33
    Od: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>

    tms wrote:

> [...]
    > definicja
    >
    > Jezyk programowania -> Jezyk strukturalny -> Jezyk zapytan ???

    o cos w ten desen :-)

    --
    Tomek Grzechowski
    -----------------

  • 6. Data: 2006-09-27 21:24:03
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    miniman napisał(a):
    > Szukam firm/firmy zainteresowanych zakupieniem oprogramowania typu
    > framework + CMS, wspierajacego tworzenie systemow typu CMS, portal,
    > esklep, CRM opartych o PHP OOP.
    Ty moze najpierw poszukaj netykiety? I dowiedz sie do czego sluzy grupa
    pl.praca.dyskusje
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-09-27 21:34:12
    Od: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>

    badzio wrote:

    > Ty moze najpierw poszukaj netykiety? I dowiedz sie do czego sluzy grupa
    > pl.praca.dyskusje

    juz dostalem po dupie,
    nie korzystalem z usenetu kupe czasu
    wbilem sie dzis po 12h pracy

    i dalem ciala,
    nigdy nie zdarzylo Ci sie pomylic, pospieszyc?

    juz.

    --
    Tomek Grzechowski
    -----------------

  • 8. Data: 2006-09-27 21:38:09
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    tms <s...@n...us> wrote in news:efepcb$q9a$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    >
    > - http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_programowani
    > Język programowania to usystematyzowany sposób przekazywania komputerowi

    wikipedia to nie jest absolutnie prawdziwe zrodlo informacji;
    rzuc okiem na wikipedie angielska: http://en.wikipedia.org/wiki/SQL
    mozna tam odczytac: "pure SQL is not a classic programming language
    since it is not Turing-complete." - nie wiem jak sie ma polskie
    "jezyk programowania" do "computer language" albo "programming
    language" - to juz nie dyskusja na ta grupe oczywiscie;

    > To moze po prostu hierarchia, bo "jezyk programowania" to dosc ogolna
    > definicja
    >
    > Jezyk programowania -> Jezyk strukturalny -> Jezyk zapytan ???

    no tak - i moze wlasnie dlatego oburzam sie, ze SQL zostal sklasyfikowany
    na rowni z C++ czy Java; oczywiscie jest to moje przekonanie a nie prawda;

    pzdrv;
    adas;

  • 9. Data: 2006-09-27 21:38:09
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    > doprecyzuj sredniej wielkosci projekt informatyczny, albo moze tego nie

    dlaczego ja mam to robic? to Ty sie reklamujesz takim sformulowaniem;

    > rob.. projekty z ktorymi pracowalem do tej pory to przy prostych
    > projektach maks 200 tabel, oraz przy czesciach analitycznych hurtowni
    > baz danych, projekty oparte o wiele baz danych tworzonych dynamicznie

    nie jest to dyskusja zgodna z tematyka grupy, lecz ja bylbym ostrozny
    przy wartosciowaniu wielkosci projektu po liczbie tabel SQL;

    > podejrzewam, ze pracowales na wiekszych ;-)

    akurat tu sie mylisz; nie pracowalem na wiekszych; czy uwazasz, ze
    jezeli staram sie dowiedziec czegos wiecej o Twojej ofercie, to
    automatycznie oznacza, ze mam daleko wieksze doswiadczenie niz Ty?

    poza tym jakos trudno jest mi ogarnac wyobraznia projekt bazy danych,
    ktory sie sklada z 200 tabel - oczywiscie mozliwe, ze wynika to tylko
    z mojej niewiedzy; ach! i mam tu ciagle na mysli "sredniej wielkosci
    projekt"; w zasadzie to zupelnie nie wierze, ze ktos moze potrzebowac
    tylu tabel;

    pzdrv;
    adas;

  • 10. Data: 2006-09-27 21:44:28
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    tms napisał(a):

    > - http://pl.wikipedia.org/wiki/SQL
    > Jest to język programowania opracowany w latach siedemdziesiątych w
    > firmie IBM. Stał się on standardem...

    pelniejsza definicja jest w wersji angielskiej:
    http://en.wikipedia.org/wiki/SQL - i tam jest wyraznie napisane iz jest
    to _jezyk komputerowy_ sluzacy do tworzenia, modyfikowania, otrzymywania
    i manipulowania danymi. Nie ma slowa o _programowaniu_. Polscy autorzy
    wikipedii zapomnieli tez umiescic nazwisko dr Codda. Ot taki drobny
    szczegol.

    --
    pzdr
    robbi