PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Rossmannie

  • 1. Data: 2006-09-27 20:50:28
    Temat: Praca w Rossmannie
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

    Witajcie!

    Od jakiegoś czasu usilnie staram się zmienić pracę i w związku z tym
    odpowiadam na różne ogłoszenia. Obecnie jestem kierownikiem salonu
    odziewżowego, gdzie w dniu pracy muszę przestać 12 godzin na nogach,
    obsługiwać klientów i właściwie nie robię wiele więcej niż zwykły
    sprzedawca.
    Dlatego szukam czegoś nowego i zastanawiam się czy praca jako kierownik
    Drogerii Rossmann nie będzie oznaczała wpadnięcia z deszczu pod rynnę.
    Czy ktoś z was wie, jakie są warunki pracy na stanowisku
    kierownika/zastępcy?

    Co taka osoba musi robić i czy też nie pracuje jak normalny szeregowy
    sprzedawca siedząc przy kasie itp. ?

    Oczywiście nie mam nic do pracy sprzedawcy ale wydaje mi się, że stać mnie
    na wiecej.

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-27 21:37:03
    Temat: Re: Praca w Rossmannie
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Elite" <g...@C...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wiecej.
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam

    jak masz znajomosci badz jakies mozliwosci "uciekaj" za granice
    w polsce zajada ciebie
    kierownik niestety bardzo czesto robi wiecej niz szeregowy pracownik i
    dostaje potem zjeby za pracownikow a zarabia niewiele wiecej od pracownika
    czasem nawet wcalnie nie wiecej

  • 3. Data: 2006-09-28 13:19:39
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

> [...]
    > kierownik niestety bardzo czesto robi wiecej niz szeregowy pracownik i
    > dostaje potem zjeby za pracownikow a zarabia niewiele wiecej od pracownika

    Oczywiście zawsze jest takie wyjście, ale ja już byłam za granicą i na razie
    nie mam planó, żeby tam wracać. Myślę, że można sobie życie ułożyć w Polsce,
    ale ja zaczęłam od czegoś niezbyt ambitnego i przez taki pryzmat pracodawcy
    na mnie patrzą.
    Nadal byłabym jednak wdzięczna za jakieś konkretniejsze informacje na temat
    pracy w firmie, warunków itp.\

    Pozdr.