PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??

  • 1. Data: 2006-09-27 15:29:39
    Temat: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    chodzi mi o pytania typu

    Ile chcialby Pan zarabiac?

    Kto jest dla Pana autorytetem?

    Co chcialby Pan robic za 5 lat??

    Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??

    itp
    dzieki

  • 2. Data: 2006-09-27 17:39:31
    Temat: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ile chcialby Pan zarabiac?

    To jedno z głupiej zadanych pytań i wielokrotnie się przewijało na grupie.
    Bez zastanowienia: "15 tys zł netto byłoby dla mnie w pełni
    satysfakcjonujące". Jyż mądrzej zadane pytanie, to: "jaka pensja byłaby dla
    Pana zadowalająca".

    Reszta pytań jest równie idiotyczna.

    ---
    Lukasz

  • 3. Data: 2006-09-27 18:18:40
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    moze i idiotyczna ale sa one czesto zadawane na rozmowach kwalifikacyjnych

    wiec co odpowiadacie ??

  • 4. Data: 2006-09-27 18:24:29
    Od: "Evr systems" <e...@e...pl>

    > Ile chcialby Pan zarabiac?

    dużo

    > Kto jest dla Pana autorytetem?

    Jarosław Kaczyński

    > Co chcialby Pan robic za 5 lat??

    Być prezesem własnej partii

    > Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??

    Najwyższy szczebel władzy

    a, i przed każdą odpowiedzią trzeba długo robić: "yyyyyyyyy"

  • 5. Data: 2006-09-27 18:38:29
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > chodzi mi o pytania typu

    zgodnie z prawda

    > Ile chcialby Pan zarabiac?

    tyle by spokojnie zyc i nie szukac lepszej posady

    > Kto jest dla Pana autorytetem?

    podaje moje autorytety

    > Co chcialby Pan robic za 5 lat??

    za 5 lat chcialbym - i tu podaje swoje plany na te za 5 lat

    > Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??

    zależnie od firmy zwykle mam sprecyzowane co chciałbym robić i jak chciałbym by
    wyglądała moja kariera dla obopólnych korzyści

    > itp
    > dzieki

    Piotr Żebrowski

  • 6. Data: 2006-09-27 18:40:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efef1v$m7q$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > moze i idiotyczna ale sa one czesto zadawane na rozmowach kwalifikacyjnych
    Czy mądry człowiek odpowiada na głupie pytania?

    Jotte

  • 7. Data: 2006-09-27 18:52:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efe552$nq4$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > chodzi mi o pytania typu
    W okolicznościach poważnej rozmowy w sprawie pracy są to pytania, delikatnie
    mówiąc, głupie i świadczą o pytającym. W innym miejscu tego wątku pozwoliłem
    sobie wyrazić wątpliwość czy człowiek mądry powinien w ogóle odpowiadać na
    głupie pytania. W lżejszej wersji odpowiedź powinna być z uprzejmości
    wymijająca i sugerująca pytającemu, że zadał niestosowne pytanie. Osobiście
    nigdy się aż z takim prostactwem nie spotkałem, mogę więc tylko napisać co
    ja bym mniej więcej odpowiedział. No to do rzeczy.

    > Ile chcialby Pan zarabiac?
    Proszę najpierw przedstawić swoją ofertę.

    > Kto jest dla Pana autorytetem?
    Proszę wybaczyć, ale znamy się zbyt krótko aby pan mógł zadawać osobiste
    pytania, a ja abym miał chęć na nie odpowiadać. Powróćmy zatem do spraw
    bezposrednio związanych z oferowana posadą.

    > Co chcialby Pan robic za 5 lat??
    J.w.

    > Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??
    Pozwoli pan, że wstrzymam się z odpowiedzią do czasu wyrobienia sobie
    poglądu na tę sprawę.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-09-27 20:35:57
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > J.w.

    > Pozwoli pan, że wstrzymam się z odpowiedzią do czasu wyrobienia sobie

    Kurcze, Jotte, musisz byc naprawde szczesliwym czlowiekiem, skoro mozesz
    tak odpowiadac na takie pytania. Zazdroszcze pewnosci siebie i pewnie
    wiedzy, ktora pozwala Ci sprowadzac do parteru tzw. "specjalistow ds.
    rekrutacji".
    --
    Qlfon

  • 9. Data: 2006-09-27 21:27:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:451ae061$1@news.home.net.pl Qlfon <r...@X...pl> pisze:

    > Kurcze, Jotte, musisz byc naprawde szczesliwym czlowiekiem,
    Jeżeli nawet, to mała w tym moja zasługa.

    > skoro mozesz tak odpowiadac na takie pytania.
    Każdy może.

    > Zazdroszcze pewnosci siebie
    Niełatwo i nie za darmo się do niej dochodzi, o ile nie ma być zwykłą
    bufonadą.

    > i pewnie wiedzy, ktora pozwala Ci sprowadzac do parteru
    tzw. "specjalistow ds. rekrutacji".
    Nie ma potrzeby ich do parteru sprowadzać. Oni tam cały czas są.
    Nie posiadam jakiejś szczególnej wiedzy. Staram sie jednak jak najlepiej
    korzystać z tej, którą mam i powiększać ją bezustannie.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-09-28 06:32:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kris [Wed, 27 Sep 2006 17:29:39 +0200]:

    > chodzi mi o pytania typu

    To są "trudne"...? ;)

    > Ile chcialby Pan zarabiac?

    Około 20.000 miesięcznie. Więcej jest potrzebne sporadycznie,
    a ta suma całkowicie starcza na wszystkie bieżące wydatki.

    > Kto jest dla Pana autorytetem?

    Zależy w jakiej dziedzinie?

    > Co chcialby Pan robic za 5 lat??

    Leżeć na Karaibach, opalać tyłeczek i popijać martini z lodem,
    mając głęboko w opalanej części ciała zarabianie na życie.

    > Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??

    Mówiąc szczerze to nie widzę, więc proszę o krótką opowiastkę
    na temat tego kto o czym decyduje i na jakich merytorycznych
    i niemerytorycznych podstawach ;>

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want