PracaGrupypl.praca.dyskusje › framework // wdrozenie // wspolpraca

  • 11. Data: 2006-09-27 21:49:18
    Temat: Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Od: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>

    adasiek wrote:
    > nie jest to dyskusja zgodna z tematyka grupy, lecz ja bylbym ostrozny
    > przy wartosciowaniu wielkosci projektu po liczbie tabel SQL;

    gdy chcesz obliczyc skale projektu ktorego glownym zalozeniem jest
    wymiana i prezentacja danych znajdujacych sie w bazie, to jest to na miejscu

    > akurat tu sie mylisz; nie pracowalem na wiekszych; czy uwazasz, ze
    > jezeli staram sie dowiedziec czegos wiecej o Twojej ofercie, to
    > automatycznie oznacza, ze mam daleko wieksze doswiadczenie niz Ty?

    a zauwazyles, ze napisalem "wiecej info, kontakt osobisty" EOT

    > poza tym jakos trudno jest mi ogarnac wyobraznia projekt bazy danych,
    > ktory sie sklada z 200 tabel - oczywiscie mozliwe, ze wynika to tylko
    > z mojej niewiedzy; ach! i mam tu ciagle na mysli "sredniej wielkosci
    > projekt"; w zasadzie to zupelnie nie wierze, ze ktos moze potrzebowac
    > tylu tabel;

    tez nie wierzylem,

    + wyobraz sobie baze danych, ktorej dane sluza jedynie do generowania
    struktury pozostalych baz danych, bo system oparty jest w zaleznosci od
    potrzeb o dynamiczna liczbe baz

    EOT

    > pzdrv;
    > adas;

    jak dla mnie EOT

    --
    Tomek Grzechowski
    -----------------

  • 12. Data: 2006-09-27 22:03:03
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in

    > a zauwazyles, ze napisalem "wiecej info, kontakt osobisty" EOT

    no zauwazylem; a czy Ty zauwazyles moje PS;

    > jak dla mnie EOT

    dziekuje, zgadzam sie i pozdrawiam ta malo liczna grupe osob, ktore
    (jak sadze z czystego lenistwa) nie dodaly mnie jeszcze do swoich KF;

    pzdrv;
    adas;