PracaGrupypl.praca.dyskusjeframework // wdrozenie // wspolpraca › Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Date: Wed, 27 Sep 2006 23:13:05 +0200
    From: miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: framework // wdrozenie // wspolpraca

    adasiek wrote:
    > miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in

    > czesc - jestem adas i sie czepiam:
    >
    > jezykiem programowania jest PL/SQL, sam SQL nie jest takowym;
    > trudno sie rowniez zgodzic, ze SQL to jezyk skryptowy;

    zgadzam sie :-), moje zaniedbanie, ale jesli mozesz uwierz mi na slowo,
    ze wiem o czym piszesz

    > *ML (HTML, XML, SGML, etc) jak sama nazwa wskazuje, sa jezykami
    > znacznikow (Markup Language) i sluza DO OPISU - sa to jezyki
    > wybitnie opisowe - standaryzuja chociazby cechy obiektow;
    > zdecydowanie nie sa to jezyki skryptowe;

    zgadzam sie :-), moje zaniedbanie, jw.

    > no dobrze - ale zalozmy, ze chcialbym pomoc ewentualnym osobom,
    > ktore rozwazaja wspolprace z Wami: czy mozesz mi przyblizyc
    > swoje doswiadczenie w zarzadzaniu sredniej wielkosci projektami
    > informatycznymi - napisz prosze kilka slow o tych projektach;

    doprecyzuj sredniej wielkosci projekt informatyczny, albo moze tego nie
    rob.. projekty z ktorymi pracowalem do tej pory to przy prostych
    projektach maks 200 tabel, oraz przy czesciach analitycznych hurtowni
    baz danych, projekty oparte o wiele baz danych tworzonych dynamicznie

    podejrzewam, ze pracowales na wiekszych ;-)

    > napisales, ze zajmujesz sie obecnie projektowaniem systemow
    > informatycznych na bazie "co nam opensource da :-)" - no a
    > moze miales do czynienia z http://www.globus.org/toolkit/
    > bardzo rozbudowanym srodowiskiem do budowania systemow gridowych
    > - oczywiscie open source - moze moglbys sie czyms pochwalic
    > z tego zakresu?

    dziekuje za uwage oraz bardzo ciekawy link

    > w Twojej ofercie wyczytalem rowniez, ze posiadasz umiejetnosci
    > z zakresu programowania w PgSQL i MySQL - czy moglbys przyblizyc
    > nam klase problemow, ktore miales okazje poprawnie rozwiazac
    > przy uzyciu jezykow programowania dostepnych w powyzszych
    > srodowiskach? moze zaprojektowales jakas hurtownie danych w
    > oparciu o MySQL? pochwal sie! potencjalni wspolpracownicy
    > z pewnoscia to docenia!

    absolutnie nie jestem na etapie projektowania/tworzenia hurtowni danych,
    interesuja mnie mniejsze projekty i zupelnie inna linia rozwoju,
    aczkolwiek zdarzylo mi sie pracowac nad czesciami analitycznymi hurtowni
    danych

    > PS: to jest grupa dyskusyjna i skoro zaanonsowales sie na grupie,
    > to mam pelne prawo dopytac sie o szczegoly na grupie; poza tym
    > odpowiadajac na grupie zwiekszasz sobie szanse na wspolprace;
    > smiem twierdzic, ze jesli odpowiesz sensownie, to istnieje
    > calkiem duza szansa, ze ktos sie Toba zainteresuje - bo ja
    > przyznam, ze po zapoznaniu sie z powyzsza strona WWW bym sie
    > raczej Toba nie zainteresowal;

    sam sobie troche przeczysz :-)

    > pzdrv;
    > adas;