PracaGrupypl.praca.dyskusjeframework // wdrozenie // wspolpraca › Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Date: Wed, 27 Sep 2006 21:38:09 +0000 (UTC)

    miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in
    news:c2dc$451ae962$3eb34aeb$8568@news.chello.pl:

    > doprecyzuj sredniej wielkosci projekt informatyczny, albo moze tego nie

    dlaczego ja mam to robic? to Ty sie reklamujesz takim sformulowaniem;

    > rob.. projekty z ktorymi pracowalem do tej pory to przy prostych
    > projektach maks 200 tabel, oraz przy czesciach analitycznych hurtowni
    > baz danych, projekty oparte o wiele baz danych tworzonych dynamicznie

    nie jest to dyskusja zgodna z tematyka grupy, lecz ja bylbym ostrozny
    przy wartosciowaniu wielkosci projektu po liczbie tabel SQL;

    > podejrzewam, ze pracowales na wiekszych ;-)

    akurat tu sie mylisz; nie pracowalem na wiekszych; czy uwazasz, ze
    jezeli staram sie dowiedziec czegos wiecej o Twojej ofercie, to
    automatycznie oznacza, ze mam daleko wieksze doswiadczenie niz Ty?

    poza tym jakos trudno jest mi ogarnac wyobraznia projekt bazy danych,
    ktory sie sklada z 200 tabel - oczywiscie mozliwe, ze wynika to tylko
    z mojej niewiedzy; ach! i mam tu ciagle na mysli "sredniej wielkosci
    projekt"; w zasadzie to zupelnie nie wierze, ze ktos moze potrzebowac
    tylu tabel;

    pzdrv;
    adas;