PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL

  • 1. Data: 2006-09-27 12:39:50
    Temat: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL
    Od: "BPawel" <m...@o...pl>

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia?
    Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku?
    Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi
    ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEZ!!! To,
    dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line,
    co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać cala
    moja prace w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego
    rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze
    czasu lub
    5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne
    przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, ?czego
    potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego
    czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia!
    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się pisząc pod
    adres:
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2006-09-27 12:47:51
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    uwaga naciagacz :)

  • 3. Data: 2006-09-27 13:04:43
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    http://www.program21.piwko.pl/ to to

  • 4. Data: 2006-09-27 13:19:17
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego
    > czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia!

    Nawet nie interesują mnie szczegóły tego interesu, jednak mam do Ciebie
    pytanie:

    Jeśli tyle można zarobić, to dlaczego dzielisz się tą wiedzą za friko z
    obcymi ludźmi, zamiast obdzielić tą pracą rodzinę, dalszą rodzinę, znajomych
    itd.? Ja bym na Twoim miejscu słowem się nie zająknął do obcych...

    Czy mogę liczyć na szczerą odpowiedź?

  • 5. Data: 2006-09-27 13:56:09
    Od: "BPawel" <m...@o...pl>

    Odpowiedź jest prosta. Im więcej ludzi w to wejdzie tym więcej na
    tym zarobie, ale te osoby które w to wejdą również mogą na tym
    zarobić w ten sam sposób co ja.

  • 6. Data: 2006-09-27 14:06:21
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Odpowiedź jest prosta. Im więcej ludzi w to wejdzie tym więcej na
    > tym zarobie, ale te osoby które w to wejdą również mogą na tym
    > zarobić w ten sam sposób co ja.

    Pytanie dodatkowe: czy Ty już coś na tym zarobiłeś? I czy była to (choćby
    sumarycznie) kwota porównywalna z tymi, o których wspominasz?

  • 7. Data: 2006-09-27 14:16:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu BPawel porozsypywal nastepujace haczki:
    > Odpowiedź jest prosta. Im więcej ludzi w to wejdzie tym więcej na
    > tym zarobie, ale te osoby które w to wejdą również mogą na tym
    > zarobić w ten sam sposób co ja.
    Kretynie. To sie nazywa piramida finansowa. A piramidy sa w Polsce
    zakazane. Poza tym... naucz sie cytowac poprawnie.
    Chociaz... i tak abuse sie Toba zajmie a o2 raczej szybko reaguje :P
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-09-27 14:24:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Any User napisał(a):

    > Pytanie dodatkowe: czy Ty już coś na tym zarobiłeś? I czy była to
    > (choćby sumarycznie) kwota porównywalna z tymi, o których wspominasz?

    ...i tu nastapila dluuuga cisza...
    Jak zwykle zresztą.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 9. Data: 2006-09-27 14:53:52
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    BPawel wrote:

    [ciach]

    PLONK, młotku.

  • 10. Data: 2006-09-27 18:48:27
    Od: "Gostek" <n...@w...pl>

    ps.com...

    mail-biznes napisał:
    "
    >A podatki od sprzedaży ?
    > Mam założyć działalność gospodarczą ?

    Nie trzba otwierać działalności i płacić podatków (przynajmniej na razie)
    jak zaczniesz zarabiać naprawdę dużą kasę wewnie trzeba będzie płacić
    "

    fajnie, trzeba go zgłosić do US