PracaGrupypl.praca.dyskusjeframework // wdrozenie // wspolpraca › Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: framework // wdrozenie // wspolpraca
    Date: Wed, 27 Sep 2006 20:40:19 +0000 (UTC)

    miniman <"miniman.k3o[usunto]"@gmail.com> wrote in
    news:a7954$451adad8$3eb34aeb$20448@news.chello.pl:

    > Szukam firm/firmy zainteresowanych zakupieniem oprogramowania typu
    > framework + CMS, wspierajacego tworzenie systemow typu CMS, portal,
    > esklep, CRM opartych o PHP OOP.
    >
    > info o grupie: http://phpdeveloper.pl

    czesc - jestem adas i sie czepiam:

    jezykiem programowania jest PL/SQL, sam SQL nie jest takowym;
    trudno sie rowniez zgodzic, ze SQL to jezyk skryptowy;

    *ML (HTML, XML, SGML, etc) jak sama nazwa wskazuje, sa jezykami
    znacznikow (Markup Language) i sluza DO OPISU - sa to jezyki
    wybitnie opisowe - standaryzuja chociazby cechy obiektow;
    zdecydowanie nie sa to jezyki skryptowe;

    no dobrze - ale zalozmy, ze chcialbym pomoc ewentualnym osobom,
    ktore rozwazaja wspolprace z Wami: czy mozesz mi przyblizyc
    swoje doswiadczenie w zarzadzaniu sredniej wielkosci projektami
    informatycznymi - napisz prosze kilka slow o tych projektach;

    napisales, ze zajmujesz sie obecnie projektowaniem systemow
    informatycznych na bazie "co nam opensource da :-)" - no a
    moze miales do czynienia z http://www.globus.org/toolkit/
    bardzo rozbudowanym srodowiskiem do budowania systemow gridowych
    - oczywiscie open source - moze moglbys sie czyms pochwalic
    z tego zakresu?

    w Twojej ofercie wyczytalem rowniez, ze posiadasz umiejetnosci
    z zakresu programowania w PgSQL i MySQL - czy moglbys przyblizyc
    nam klase problemow, ktore miales okazje poprawnie rozwiazac
    przy uzyciu jezykow programowania dostepnych w powyzszych
    srodowiskach? moze zaprojektowales jakas hurtownie danych w
    oparciu o MySQL? pochwal sie! potencjalni wspolpracownicy
    z pewnoscia to docenia!

    PS: to jest grupa dyskusyjna i skoro zaanonsowales sie na grupie,
    to mam pelne prawo dopytac sie o szczegoly na grupie; poza tym
    odpowiadajac na grupie zwiekszasz sobie szanse na wspolprace;
    smiem twierdzic, ze jesli odpowiesz sensownie, to istnieje
    calkiem duza szansa, ze ktos sie Toba zainteresuje - bo ja
    przyznam, ze po zapoznaniu sie z powyzsza strona WWW bym sie
    raczej Toba nie zainteresowal;

    pzdrv;
    adas;