PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwo pracy - okres zatrudnienia

  • 1. Data: 2006-09-27 08:48:02
    Temat: świadectwo pracy - okres zatrudnienia
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Witam,

    Byłem zatrudniony u jednego pracodawcy od 2003 r. Na początku miałem kilka
    umów na czas określony jedna po drugiej następnie zatrudnili mnie na czas
    nieokreślony. W świadectwie pracy wstawili mi okres zatrudnienia od 2003 r
    do 2006 r. bez rozbicia na wszystkie umowy na których pracowałem - czy to
    jest dobrze? W informacjach uzupełniających na ŚP także żadnej wzmianki o
    moich kilku umowach.

    Janek

  • 2. Data: 2006-09-27 10:31:37
    Temat: Re: świadectwo pracy - okres zatrudnienia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efdds9$osh$1@inews.gazeta.pl janek.kot
    <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > których pracowałem - czy to jest dobrze? W informacjach uzupełniających
    > na ŚP także żadnej wzmianki o moich kilku umowach.
    Jest prawidłowo.
    Gdy kolejne umowy na czas określony następują jedna po drugiej to pracodawca
    musi wystawić po każdej z nich świadectwo tylko na żądanie pracownika (art.
    97 §1^1 KP).
    W ciągu 7 dni od otrzymania świadectwa możesz skorzystać z art. 97 §2^1 KP i
    zawnioskować o sprostowanie swiadectwa pracy i zgodnie z §1 pkt 13 rozp.
    ministra pracy i polityki socjalnej z dn. 15.05.1996 w sprawie szczegółowej
    treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania
    (ze zmianami) zażyczyć sobie zamieszczenia w nim szczegółowych informacji o
    tych umowach.

    Jotte