PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszt uzysku

  • 1. Data: 2006-09-27 14:58:52
    Temat: koszt uzysku
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Chcialbym zapytac, bo zapewne ktos tu wie, ile wynosza podwyzszone koszty
    uzysku (w %) w zwiazku z zamieszkaniem w innym miescie niz sie pracuje (np
    praca Katowice mieszkanie Bytom). Czy te wyzsze koszty uzysku maja takze
    zastosowanie gdy pracuje sie na umowe zlecenie? Kto powinien i kogo
    poinformowac o tym (innym miejscu zamieszkania niz praca)?

    Pozdrawiam
    i dziekuje za odpowiedzi

    stclaus

  • 2. Data: 2006-09-28 07:20:23
    Temat: Re: koszt uzysku
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Chcialbym zapytac, bo zapewne ktos tu wie, ile wynosza podwyzszone koszty
    > uzysku (w %) w zwiazku z zamieszkaniem w innym miescie niz sie pracuje (np
    > praca Katowice mieszkanie Bytom).

    przy umowie o pracę, koszty uzskania przychodu można podwyższyć o 25% jeżeli
    miejsce pracy i zamieszkania są zlokalizowane w innych miejscowościach.
    Generalnie nie ma to jakiegoś większego znaczenia bo koszty te sa śmiesznie
    niskie gdyż są ustalane ustawowo.
    Spokojnie więc - nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.
    --
    Jackare
    mieszkanie: Bytom

  • 3. Data: 2006-09-28 07:31:38
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    witam,

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    śmiesznie
    > niskie gdyż są ustalane ustawowo.
    > Spokojnie więc - nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.

    Dzieki za odpowiedz. Wg mnei ma znaczenie jak sie malo zarabia i jak liczysz
    pieniadze to kazdy grosz sie liczy. A z drugiej strony im mniej oddam
    "panstwu" tym lepiej.

    > Jackare
    > mieszkanie: Bytom
    > praca: Kraków

    Dojezdzasz co dzien?

    pozdro

    stclaus

  • 4. Data: 2006-09-28 07:34:50
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 28 Sep 2006 09:31:38 +0200, użyszkodnik "Stclaus"
    <s...@a...pl> napisał:

    > Dzieki za odpowiedz. Wg mnei ma znaczenie jak sie malo zarabia i jak liczysz
    > pieniadze to kazdy grosz sie liczy. A z drugiej strony im mniej oddam
    > "panstwu" tym lepiej.

    tia, tyle ze czasem szkoda zachodu żeby się w to bawić

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-09-28 09:44:01
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Dzieki za odpowiedz. Wg mnei ma znaczenie jak sie malo zarabia i jak
    > liczysz
    > pieniadze to kazdy grosz sie liczy. A z drugiej strony im mniej oddam
    > "panstwu" tym lepiej.

    to się i tak rozlicza w PITcie rocznym. Pracodawca tylko muis o tym
    wiedzieć. Rzecz dotyczy chyba tylko umowy o pracę.

  • 6. Data: 2006-09-28 09:46:51
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    > się i tak rozlicza w PITcie rocznym. Pracodawca tylko muis o tym
    > wiedzieć. Rzecz dotyczy chyba tylko umowy o pracę.

    Wiem ze to sie w picie rozlicza. Slyszalem ze jednak to sie na poczatku
    zglasza. Tylko nie wiem czy ja pracodawce a on US czy ja US. I no wlasnie
    chcialem wiedziec czy to ma tez zastosowanie do umowy zlecenia bo na taka
    bede zatrudniony.

    Pozdrawiam

    stclaus

  • 7. Data: 2006-09-28 09:50:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    I no wlasnie
    > chcialem wiedziec czy to ma tez zastosowanie do umowy zlecenia bo na taka
    > bede zatrudniony.
    Z tego co wiem to rzecz dotyczy tylko umów o pracę.

  • 8. Data: 2006-09-28 14:52:42
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Jackare napaskudził na ekranie:

    > I no wlasnie
    > Z tego co wiem to rzecz dotyczy tylko umów o pracę.

    Przy umowie zlecenia, nie stosuje się takich kwot kosztów uzyskania
    przychodów jak przy umowie o pracę - nie ma ani zwykłych ani podwyższonych.
    Przy umowie zlecenia są zryczałtowane 20% koszty uzyskania przychodu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 9. Data: 2006-10-02 16:43:37
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    podwyższonych.
    > Przy umowie zlecenia są zryczałtowane 20% koszty uzyskania przychodu.

    Dziękuję.

    pozdrawiam

    stclaus