PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderowanie

  • 31. Data: 2003-08-28 08:17:31
    Temat: Re: Moderowanie
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Właściciel hierarchii pl.* ? Naprawdę tak trudno się tego domyślić?
    > Poza tym zapomniałeś się przedstawić.

    I to taka straszna tajemnica, że trzeba aż trzech postów, żeby do wydusić. I
    do zadawania takich pytań jest potrzebna specjalna procedura - trzeba się
    przedstawić ? Czy są jeszcze jakieś tajemnice polskiego usenetu których nie
    znam ?

  • 32. Data: 2003-08-28 08:26:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do zadawania takich pytań jest potrzebna specjalna procedura - trzeba się
    > przedstawić ? Czy są jeszcze jakieś tajemnice polskiego usenetu których

    Ciekawe, czy to posiadanie hierarchii.pl* jest dziedziczne?
    Umrze czlowiek i co dalej? Zona z corka beda decydowac? Wroci do NASK (czy
    kto tam tym rzadzi) i pojdzie "pod mlotek"?.Pytanie zadaje jak najbardziej
    serio. Jakie sa procedury przekazywania praw do powyzszego?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 33. Data: 2003-08-28 08:27:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > kto tam tym rzadzi) i pojdzie "pod mlotek"?.Pytanie zadaje jak najbardziej
    > serio. Jakie sa procedury przekazywania praw do powyzszego?

    Właściwą grupą do tego typu pytań jest pl.news.admin

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2003-08-28 08:34:21
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Właściwą grupą do tego typu pytań jest pl.news.admin

    Przeciez na tamtej grupie odsylaliscie ludzi do dyskusji na grupie
    praca.dyskusje?
    Taki problem odpowiedziec lub dac link?
    Lub nie zabierac glosu, jesli sie nie jest w stanie udzielic odpowiedzi?

  • 35. Data: 2003-08-28 08:55:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Przeciez na tamtej grupie odsylaliscie ludzi do dyskusji na grupie
    > praca.dyskusje?

    O właśności hierarchii pl.*? Chyba coś Ci się przywidziało.

    > Taki problem odpowiedziec lub dac link?
    > Lub nie zabierac glosu, jesli sie nie jest w stanie udzielic odpowiedzi?

    Jeśli zadasz pytanie na właściwej grupie, na pewno ktoś Ci odpowie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2003-08-28 09:10:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Jeśli zadasz pytanie na właściwej grupie, na pewno ktoś Ci odpowie.

    Temat powstal na tej grupie, ktora przezyla wrecz najazd osob zorientowanych
    w tematyce chetnych do walki o idealy "news".Wtedy nie byla NTG.
    Rozumiem, ze juz nie sledza jej, i oddalili sie w swoje pielesze z poczuciem
    dobrze spelnionego obowiazku.
    Rozumiem, ze Ty, jako osoba siedzaca w sprawch administrowania serwerow
    news, nie jestes zainteresowany wyjasnieniem sprawy, i nie interesuje cie
    dalsza perspektywa rozwoju hierarchii.pl*. Mnie rowniez nie interesowala do
    momentu wspomnianych dyskusji, ktore uswiadomily mi istnienie "Wielkiego
    Brata".
    Poczekam tutaj, a jesli nie bedzie odpowiedzi, to po paru dniach faktycznie,
    mimo ze jako dla lamera w tych sprawach bedzie to dla mnie krepujace
    wchodzic na grupe scisle specjalistyczna, powtorze zapytanie na grupie admin
    i przekaze pozniej odpowiedz tutaj, lub poinformuje ze rowniez tam nikt mi
    nie odpowiedzial.

  • 37. Data: 2003-08-28 12:07:40
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > przedstawić ? Czy są jeszcze jakieś tajemnice polskiego usenetu których nie

    Pewnie są. Tajemnicą pozostaje dalej Twoje imię i nazwisko.
    Przedstawiać się nie trzeba. Przedstawiać się wypada. Ot,
    kultura proszę Pana.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10405 dzień życia, sprawność

  • 38. Data: 2003-08-28 13:08:53
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Pewnie są. Tajemnicą pozostaje dalej Twoje imię i nazwisko.
    > Przedstawiać się nie trzeba. Przedstawiać się wypada. Ot,
    > kultura proszę Pana.

    A czy potrafisz mi wskazać, gdzie się wykazałem brakiem kultury - bardzo
    proszę, jeśli kogoś obraziłem, to przeproszę. Ja tam się nie wstydzę
    przyznać do błędu i przeprosić - paru dyskutantów na tej liście może
    potwierdzić.

    Jakoś do tej pory zaśmieciłem usenet paroma tysiącami postów i nikomu nie
    przeszkadza, ze posługuję się nickiem. Analogicznie, aabsolutnie mi nie
    przeszkadza, że dyskutanci posługują się także nickami. Zwracam głownie
    uwagę na treść postów, a nie toższamośc dyskutantów.

    Po czym nagle koledze Dariuszowi Jaworkiemu, w kontekście banalnego pytania
    kilkakrotnie zadawanego zaczęło to strasznie przeszkadzać. Jakoś wcześniej
    ci nie przeszkadzało.

    Robi się coraz bardziej tajemniczo.

    Czy to są również te tajemnicze i niezapisane (ale przywoływane w razie
    potrzeby) zasady działania usenetu, jakie pojawiały się w trakcie dyskusji
    na temat Romka ?

    A nie prościej odpowiedzieć zwięźle i w kilku zdaniach na zadawane pytanie,
    tylko prowokować taką durnowatą dyskusję ?

  • 39. Data: 2003-08-28 13:51:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > przeszkadza, że dyskutanci posługują się także nickami. Zwracam głownie
    > uwagę na treść postów, a nie toższamośc dyskutantów.

    Dobrze, że potrafisz przynajmniej przyznać, że Usenet zaśmiecasz. Zacytuje
    fragment mini netykiety Usenetu dla opornych, bo inaczej tłumaczyć się
    widać nie da:

    Podpis i sprawy z nim związane.

    [...]

    Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem ich
    autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są po prostu jako mało poważne,
    mogą być także w pewnych okolicznościach automatycznie odrzucane.

    Zadbaj również, aby nagłówki Twoich listów były odpowiednio sygnowane,
    czyli zawierały Twój adres e-mail oraz dane personalne: imię, nazwisko,
    organizację. Jeśli nie wiesz jak to zrobić zwróć się o pomoc do swojego
    lokalnego administratora.

    > Po czym nagle koledze Dariuszowi Jaworkiemu, w kontekście banalnego pytania
    > kilkakrotnie zadawanego zaczęło to strasznie przeszkadzać. Jakoś wcześniej
    > ci nie przeszkadzało.

    Nie wycieraj się moim nazwiskiem skoro się wstydzisz podać swojego, ok?
    I nie przekręcaj przy okazji. Zawsze mi to przeszakadza. Nie zawsze
    mam ochotę o tym wspominać, bo musiałbym w co drugim mailu.

    > Czy to są również te tajemnicze i niezapisane (ale przywoływane w razie
    > potrzeby) zasady działania usenetu, jakie pojawiały się w trakcie dyskusji
    > na temat Romka ?

    Teoria spisku to Twoja ulubiona teoria, prawda?

    > A nie prościej odpowiedzieć zwięźle i w kilku zdaniach na zadawane pytanie,
    > tylko prowokować taką durnowatą dyskusję ?

    Tylko dureń, nieznający netykiety może nazywać tę dyskusję durną.
    Plonk warning.

  • 40. Data: 2003-08-28 14:33:21
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Dziadek Mróz <d...@n...invalid> napisał(a):

    > This is a multi-part message in MIME format.

    Sorry ale nigdy Twoich postów nie mogę przeczytać, nie mógłbyś coś zrobić?

    > Masz wszystkich za idiotĂłw ?

    Możesz rozwinąć o co Ci chodzi?

    > A gdyby zarabiały na przykład na opłatach abonamentowych to co
    > wolałbyś ?

    Oczywiście że reklamy. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem abonamentów,
    zwłaszcza w przypadku telewizji. Poza tym publiczna zarabia na abonamencie i
    co, nie widzisz tam reklam? Wydaje mi się że Twój post to jakaś pomyłka.

    pzdr
    konlin