PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostalem wypowiedzenie. Co bedzie jak sie rozchoruje?

  • 1. Data: 2003-08-27 10:14:53
    Temat: Dostalem wypowiedzenie. Co bedzie jak sie rozchoruje?
    Od: "Spacert" <r...@s...pl>

    Witam.
    Otrzymalem i podpisalem wypowiedzenie ktore okres uplynie w dniu X. Powod
    zwolnienia: firma oglasza upalosc z przyczyn ekonomicznych dotyczacych
    zakladu.
    Jakie bede mial prawa do zasilku chorobowego i w jakiej wysokosci jezeli
    rozchoruje sie do 2 tygodni po dniu X?

    Za wszelka pomoc dziekuje.

    --
    Spacert

  • 2. Data: 2003-08-27 10:26:24
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Spacert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakladu.
    > Jakie bede mial prawa do zasilku chorobowego i w jakiej wysokosci jezeli

    jak najbardziej polecam. Pare dni przed koncem okresu wypowiedzenia
    rozchoruj sie - bedziesz otrzymywal chorobowe (nie wiem jak dlugo). Tylko L4
    bedziesz musial wysylac do ZUS-u.

  • 3. Data: 2003-08-27 13:21:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    przemo77 wrote:
    > jak najbardziej polecam. Pare dni przed koncem okresu wypowiedzenia
    > rozchoruj sie - bedziesz otrzymywal chorobowe (nie wiem jak dlugo).
    > Tylko L4 bedziesz musial wysylac do ZUS-u.

    Zastanow co polecasz.... Sam pewnie z odraza patrzysz na przyklady korupcji
    na gorze, a tutaj do czego namawiasz?
    ZUS to kase pewnie doddrukuje, nie?

  • 4. Data: 2003-08-27 14:10:13
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:biib82$mud$1@news.onet.pl...

    > Zastanow co polecasz.... Sam pewnie z odraza patrzysz na przyklady
    korupcji
    > na gorze, a tutaj do czego namawiasz?
    > ZUS to kase pewnie doddrukuje, nie?

    ciezkie czasy mamy i trzeba kombinowac zeby jakos zyc. Sam jestem bezrobotny
    od marca br. i zeby nie praca na czarno u kolegi to nie wiem z czego bym
    zyl.

  • 5. Data: 2003-08-27 14:15:55
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bezrobotny
    > od marca br. i zeby nie praca na czarno u kolegi to nie wiem z czego bym

    poza tym okrasc zlodzieja (ZUS) to nie jest grzech. ZUS tyle kasy od nas
    bierze ze niech sobie chociaz troche odzyska kolega.

    PS: A co do ZUSu i mojej pracy na czarno. Jak kolega mnie bral do siebie to
    powiedzial mi otwarcie - albo zarabiasz "legalnie" 800 na reke, albo "na
    czarno z pominieciem ZUSu" 1500 na reke. Co mialem wybrac - wiadomo ze druga
    mozliwosc. Zeby koszty ZUSu byly mniejsze to wiadomo ze wolalbym pracowac
    legelnie, ale nie stac mnie zeby dostawac w plecy 700 zloty.

  • 6. Data: 2003-08-27 14:25:00
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > poza tym okrasc zlodzieja (ZUS) to nie jest grzech. ZUS tyle kasy od nas
    > bierze ze niech sobie chociaz troche odzyska kolega.

    Tyle że najczęściej z ZUSu biorą nie Ci którzy tam wkładają. Ty dajesz, ja
    biorę. Dalej uważasz że to nic złego?

    pzdr
    konlin

  • 7. Data: 2003-08-27 14:36:59
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle że najczęściej z ZUSu biorą nie Ci którzy tam wkładają. Ty dajesz, ja
    > biorę. Dalej uważasz że to nic złego?

    oczywiscie - biore swoje

  • 8. Data: 2003-08-27 14:51:30
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > oczywiscie - biore swoje

    ROTFL. Ciekawe jaki masz sposób na stwierdzenie tego.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-08-27 14:58:36
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik przemo77 napisał:
    > PS: A co do ZUSu i mojej pracy na czarno. Jak kolega mnie bral do siebie to
    > powiedzial mi otwarcie - albo zarabiasz "legalnie" 800 na reke, albo "na
    > czarno z pominieciem ZUSu" 1500 na reke.

    Szkoda, że emerytury nie będziesz brał z "pominięciem ZUSu".

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 10. Data: 2003-08-27 15:00:52
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

> [...]

    no sam przeciez napisales. Ja biore kogos kase, ktos inny bierze moja kase -
    jestesmy rozliczeni. W ZUS-ie wszystkie skladki ida do jednego kotla i
    stamtad sa rozdzielane - ja tylko z tego kotla wyjmuje kase, ktora zabral mi
    ZUS - proste rozumowanie jest najlepsze. Niech ZUS odda mi moje pieniadze i
    nie zabiera zadnych oplat, a ja juz sam o siebie zadbam - sam sie
    ubezpiecze, sam zaplace za leczenie, sam odloze na emeryture. Ja po prostu
    preferuje polityke J.K.Mikke i jest on dla mnie czyms jak politycznym
    bogiem - tak to mozna okreslic.