PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderowanie

  • 1. Data: 2003-08-27 13:07:45
    Temat: Moderowanie
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    To jak jest w końcu z tym moderowaniem pl.praca.oferowana ? Jaki jest finał
    zamachu stanu ?

    Uwarł król, niech żyje król ?

    Może władcy i właściciele polskiego usenetu by raczyli oświecić nas,
    malutkich i pokornych szaraczków. Kiedyś władcy byli absolutni, ale byli
    także oświeceni i oświecający. Ale coż, widać czasy się zmieniają.

  • 2. Data: 2003-08-27 13:29:24
    Temat: Re: Moderowanie
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > To jak jest w końcu z tym moderowaniem pl.praca.oferowana ? Jaki jest finał
    > zamachu stanu ?

    Finał jest pewnie taki że Trójca Sprawiedliwych Mająca Monopol Na Prawdę Na
    Podstawie Sobie Tylko Wiadomych Zasad z położy tyłek na kanapie z poczuciem
    dobrze spełnionego obowiązku i zapomni o całej sprawie, w szczególności nigdy
    więcej nie zajrzy na ppo ani ppd. No chyba że znowu dostaną jakiś sygnał o
    łamaniu prawa i komercjalizowaniu internetu. Nikt się nie będzie spodziewał
    hiszpańsiej inkwyzycji...

    pozdrawiam
    konlin

  • 3. Data: 2003-08-27 13:37:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > To jak jest w końcu z tym moderowaniem pl.praca.oferowana ? Jaki jest finał
    > zamachu stanu ?

    Moderowanie jest. Co zresztą widać po grupie.

    > Uwarł król, niech żyje król ?

    Można tak powiedzieć.

    > Może władcy i właściciele polskiego usenetu by raczyli oświecić nas,
    > malutkich i pokornych szaraczków. Kiedyś władcy byli absolutni, ale byli
    > także oświeceni i oświecający. Ale coż, widać czasy się zmieniają.

    Zmiana osoby moderatora nie powinna wpłynąć na częstotliwość ukazywania się
    ogłoszeń na grupie (a przynajmniej nie negatywnie).
    Jeśli ktoś ma uwagi do pracy moderatora, w każdym artykule znajduje się
    adres kontaktowy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-08-27 13:42:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Jeśli ktoś ma uwagi do pracy moderatora, w każdym artykule znajduje się
    > adres kontaktowy.

    Lub może oczywiście napisać na tę grupę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-08-27 14:06:47
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    Dzięki za informację. Ale tak na marginesie - mógłbyś nas oświecić:

    1. Kim właściwie jesteś i jaka jest twoja rola w usenecie. Kim są i jaką
    rolę odgrywają inne osoby (oczywiście ci znane) uczestniczące w dyskusji.
    2. Czy zmiana moderatora była "przyjazna" czy "wroga".
    3. Jesli była "wroga" (to znaczy wbrew woli poprzedniego moderatora), to kto
    i na jakiej podstawie podejmuje takie decyzje.
    4. O co właściwie chodziło - gdyż pomimo że w wątku są 133 posty (na teraz)
    nie umiem wyrozumieć w czym problem - chyba nie w tych doklejkach na które
    nikt nie zwraca najmniejszej uwagi.
    5. Czy w sprawie oceny pracy moderatora nie można było się zapytać na
    pl.praca.dyskusje - przecież do pracy poprzedniego moderatora nikt nigdy nie
    miał żadnych zastrzeżeń - owszem, sam osobiście czegoś tam się czepiałem,
    ale wszystko odbywało się w ramach normalnej, cywilizowanej dyskusji. Czy
    nie mogło się to odbyć także tym razem.
    6. Nie ukrywam, że cała sprawa wzbudza we mnie ogromny niesmak - jest to
    jednak moja prywatna ocena - nie musisz odpowiadać.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-08-27 14:18:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Dzięki za informację. Ale tak na marginesie - mógłbyś nas oświecić:

    Oczywiście. W miarę możliwości.

    > 1. Kim właściwie jesteś i jaka jest twoja rola w usenecie. Kim są i jaką
    > rolę odgrywają inne osoby (oczywiście ci znane) uczestniczące w dyskusji.

    Nie za bardzo rozumiem pytanie? Jestem administratorem jednego z serwerów
    news. Podobnie jak Łukasz Grochal. To jest zdaje się łatwe do wyguglania.

    > 2. Czy zmiana moderatora była "przyjazna" czy "wroga".

    Ciężko mi to ocenić. Dotychczasowy moderator w kilku wypowiedziach
    sugerował, że nie ma dłużej ochoty wykonywać tego zadania.

    > 3. Jesli była "wroga" (to znaczy wbrew woli poprzedniego moderatora), to kto
    > i na jakiej podstawie podejmuje takie decyzje.

    j.w.

    > 4. O co właściwie chodziło - gdyż pomimo że w wątku są 133 posty (na teraz)
    > nie umiem wyrozumieć w czym problem - chyba nie w tych doklejkach na które
    > nikt nie zwraca najmniejszej uwagi.

    Właśnie tak. W tych 'doklejkach'.

> [...]

    > 6. Nie ukrywam, że cała sprawa wzbudza we mnie ogromny niesmak - jest to
    > jednak moja prywatna ocena - nie musisz odpowiadać.

    Nie za bardzo jest na co. Jest to Twoja opinia. Zresztą nie jesteś chyba
    odosobniony w tej opinii. Cóż - ja też żałuję, że wątek rozwinął się jak
    rozwinął.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-08-27 14:23:28
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    leszek wrote:

> [...]
    > nie umiem wyrozumieć w czym problem - chyba nie w tych doklejkach na które

    wlasnie o to. i to nie jest "blaha" sprawa. posty po prostu byly
    zmieniane przez "doklejke", ktora byla forma reklamy.

> [...]
    > ale wszystko odbywało się w ramach normalnej, cywilizowanej dyskusji. Czy

    odbylo sie

    > 6. Nie ukrywam, że cała sprawa wzbudza we mnie ogromny niesmak - jest to
    > jednak moja prywatna ocena - nie musisz odpowiadać.

    czemu ? czy mamy dac sie zalac niepotrzebnym reklamowym spamem i tutaj ?
    ( bo skoro jest doklejka z tylu, czemu nie dac z przodu wiadomosci i w
    srodku - wtedy napewno przeczytasz )
    malo masz na poczcie ?

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 8. Data: 2003-08-27 14:29:12
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> napisał(a):

    > odbylo sie

    To wg Ciebie była normalna i cywilizowana dyskusja? To zazdroszczę stalowych
    nerwów i odporności na chamstwo. Chociaż z drugiej strony nie wiem czy to
    jest powód do zazdrości.

    > czemu ? czy mamy dac sie zalac niepotrzebnym reklamowym spamem i tutaj ?
    > ( bo skoro jest doklejka z tylu, czemu nie dac z przodu wiadomosci i w
    > srodku - wtedy napewno przeczytasz )
    > malo masz na poczcie ?

    To trochę tak jak narzekanie na telewizje komercyjne że puszczają reklamy w
    trakcie filmu. Ale nikomu nie przychodzi do głowy że za ten film i możliwość
    jego emisji TV płaci mnóstwo kasy, którą musi jakoś zdobyć. I wolę żeby w
    takim wypadku zarabiały na reklamach niż na dotacjach z budżetu na przykład.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-08-27 14:37:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Konrad Inglot <k...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > takim wypadku zarabiały na reklamach niż na dotacjach z budżetu na przykład.

    Trochę nie trafiłeś z porównaniem. Feedy są darmowe. Jeśli jakiś serwer chce
    doklejać reklamy, to niech to robi. Do artykułów jego _własnych_
    użytkowników. Ludzie najwyżej zagłosują własnym nogami nad sensownością tego
    rozwiązania.
    Poza tym nie widzę analogii między telewizją, a Usenetem. No może taką, że
    ta 'telewizja' nic nie płaci za 'wypożyczanie' filmów.
    Zresztą chyba nie ma sensu prowadzić tej dyskusji nadal i do tego w osobnym
    wątku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-08-27 14:43:56
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    > Ciężko mi to ocenić. Dotychczasowy moderator w kilku wypowiedziach
    > sugerował, że nie ma dłużej ochoty wykonywać tego zadania.

    Łatwo ocenić. Nie wiem, jak się to technicznie odbywa w wypadku moderowania,
    ale jestem w stanie ocenić, czy pan X wszedł w posiadanie mojego samochodu
    za moją zgodą czy bez mojej zgody.

    > j.w.

    J.w - gdzie i co wyżej ? Rozumiem, że jakieś osoby na podstawie jakichś tam
    kryteriów dochodzą do wniosku, że pan X nie będzie moderował i, powiedzmy,
    że o godzinie 14.27 dnia .. roku pańskiego .. powodują, że tak sie nie
    dzieje. Jestem ciekaw, jakie są to osoby i jakie są to kryteria. Tym
    bardziej, że nikt niegdy nie miał żadnych zastrzeżeń do pracy moderatora.

    > Właśnie tak. W tych 'doklejkach'.

    A nie można było dac facetowi czasu, żeby się pozbył tych doklejek czy jak.

    Czy

    > j.w.

    J.w - to znaczy gdzie i co wyżej.