PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderowanie

  • 51. Data: 2003-08-28 18:26:55
    Temat: Re: Moderowanie
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> Nieprawidłowy adres
    >Sorry ale nigdy Twoich postów nie mogę przeczytać, nie mógłbyś coś
    zrobić?
    Mogę Cię plonknąć. Odpowiada ?

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 52. Data: 2003-08-29 08:34:46
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Odpowiedź będzie banalna: znajomość personaliów pomaga mi kojarzyć
    > osoby z ich wypowiedziami. Mam takie dziwne skrzywienie, że nie mam
    > kompletnie pamięci do nicków, natomiast do nazwisk wyjątkowo dobrą.

    Z tym ciężko dyskutować.

    > Mniej banalna odpowiedź jest zapisana w netykiecie: jak się ktoś
    > podpisuje własnym nazwiskiem to znaczy, że bierze odpowiedzialność
    > za to co pisze. Tak samo jak ludzie wypowiadający się choćby
    > w telewizorni nie są podpisani "leszek", "ziutek", "gruba baba"
    > tylko nazwiskiem.

    Ja też, podpisują się nickiem, biorę odpowiedzialność za to co piszę. Bo to
    mój nick od lat i nie zamierzam go zmieniać więc jak sobie naburaczę to potem
    może być ciężko ;-)

    > Na koniec: kultura, po prostu kultura. Konrad Inglot mówi mi, że
    > tak masz na nazwisko. [1] Być może gdzieś Cię kiedyś spotkam i będę
    > mógł skojarzyć z nazwiskiem, będę mógł Ci podać rękę i powiedzieć:
    > pamiętam Cię z dyskusji w Usenecie. Konlinów to może być wielu.

    Nawet mnie nie strasz :) Choć kiedyś na ircu a ostatnio na
    pl.regionalne.wroclaw ktos sie podpisuje jako 'Kolin' i troche mi to
    wprowadza zamieszania. Ale też ostatnio w pracy zacząłem gadać przez pocztę
    wewnętrzną z nowo poznaną osobą i jej trzecim(1) pytaniem było czy mam coś
    wspólnego z Konlinem bo mnie kojarzyła z pl.biznes.banki.

    > Jeśli się z kimś IRL poznajesz to przedstawiasz się z imienia
    > i nazwiska czy z pseudo?

    Ja przecież nie pisałem że nick może czy powinien zastąpić imię i nazwisko w
    ogóle. Ale w sieci jest dobrym rozwiązaniem bo:
    a) może być o wiele krótszy od rzeczywistych personaliów
    b) może od mówić coś o sobie która się nim posługuje, na co nie ma szans w
    przypadku imienia/nazwiska
    c) wiele osób jest tak przyzwyczajona do nicka ze starych czasów kiedy mało
    kto używał personaliów, że teraz trudno im się przestawić.

    (1) Pierwszym było czy mam coś wspólnego z firmą kosmetyczną a drugie - czy z
    Jackiem Inglotem :)))

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 53. Data: 2003-08-31 08:49:05
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    W artykule <biih34$oo3$1@inews.gazeta.pl> Konrad Inglot napisał(a):

    > Chyba nadajemy na różnych falach. Przecież ta doklejana reklama nie
    > powodowała, że usenet stawał się płatny. Tyle tylko, że jak coś
    > jest "bezpłatne" to znaczy że płacą za to inni lub płaci się za to płacąc za
    > coś innego. Wiesz o tym, prawda?

    Jasne. Ale to doklejane reklamy to bylo g. Ja mysle, ze nie tylko do grupy
    moderowanej, ale nawet do artykulow lokalnych uzytkownikow nie wolno
    doklejac reklam w takiej formie jak atcom - zwyklych sygnaturek.

    Powoli odchodzimy od tematyki tej grupy...

    robert
    --
    - Is there more to life than just working?
    - Yes, there's also the complaining about work, the nightly periods of