PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 31. Data: 2006-10-06 10:44:03
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):
    > a w jakich latach rządził "magister" Kwaśniewski?

    a w jakich latach Kaczor L byl ministrem sprawiedliwosci?

    > koalicja to była AWS z Unią Wolności z Balcerowiczem jako przewodniczącym i
    > WICEPREMIEREM
    > oraz np. z Piskorskim!

    Piskorski byl dzialaczem samorzadowym.

    Notabene Kaczynskiemu jako prezydentowi Wwy jakos nie przeszkadzalo
    korzystanie z glosow opluwanego przez niego "ukladu warszawskiego",
    zwlaszcza przy glosowaniu absolutoriow. Punkt widzenia zalezy od punktu
    siedzenia czyli moralnosc IV RP?

    --

    glos

  • 32. Data: 2006-10-06 11:30:41
    Od: jerry <...@i...pl>

    > co tam miejsca pracy, co tam chleb, po co komu dobrobyt

    bo przecież KAżDY pracownik hipermarketu wie co to DOBROBYT

  • 33. Data: 2006-10-06 13:00:33
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Sheer napisał(a):

    > tak, nic nie robiły w czasach CIĘŻKIEGO KOMUNIZMU (jak Kwach)

    w ramach walki z komunizmem robily doktoraty na komunistycznych
    uczelniach. A na to nie pozwalano "wrogom ustroju". Wiec?

    > tuż po Stanie Wojennym (jak Miler, Jaskiernia, Sobotka, Czarzasty, Dlugosz)
    > nie dostali stołków i korzyści od PARTII KOMUNISTYCZNEJ ZSRR!!
    > i NIE MUSZĄ BYĆ JEJ TERAZ "WDZIĘCZNI" (tj. jej ludziom na Kremlu)

    Tak sie sklada, ze mandat poselski pochodzi z wyborow powszechnych.
    Chyba, ze ktos jak Giertych, dostaje sie do Sejmu z listy krajowej, bo
    wyborcy go nie chcieli :D

    > NIE POMAGALI TRZYMAĆ ZA MORDĘ POLAKÓW!
    > także po Okrągłym Stole

    rotfl

    Sprawdz lepiej zyciorys np. P. Wassermana - w PRL byl prokuratorem (od
    1972), od 2001 w PiS. I juz wiesz, kto "trzymal za morde Polakow".

    --

    glos

  • 34. Data: 2006-10-06 13:00:55
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

  • 35. Data: 2006-10-06 13:01:08
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

  • 36. Data: 2006-10-06 13:02:10
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Sheer napisał(a):

    > eytargowali, tylko nie dla Polski lecz dla siebie i Mazura w USA z koleżkami

    rotfl!

    Co ma UE do USA, glabie?

    --

    glos

  • 37. Data: 2006-10-06 13:05:47
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Sheer napisał(a):

    > śmiem twierdzić, że wyrastają z tego samego pnia

    mniej wiecej tak samo, jak np. Kaczory (doktory na komunistycznych
    uczelniach) i Wasserman (prokurator z czasow glebokiego PRL).

    Swoja droga, to bardzo ciekawe - byly dlugoletni komunistyczny
    funkcjonariusz aparatu wladzy PRL w partii antykomunistycznej...

    --

    glos

  • 38. Data: 2006-10-06 13:08:03
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Sheer napisał(a):

    > i otrzymała szalone poparcie społeczne "tych co docenili tamten krok" :P

    mniej wiecej takie, jakie PiS dostanie w nastepnych wyborach. Cena
    wladzy.

    Pokaz mi, gdzie jest dzis Porozumienie Centrum, ROP, ZChN i inne
    ex-partie dzisiejszych PiSowcow?

    --

    glos

  • 39. Data: 2006-10-06 13:21:28
    Od: "Chris" <a...@w...lublin.pl>

    Użytkownik "sheer" <s...@v...pl> napisał

    http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_quer
    y_string=&searchtext=213
    .25.91.194+&do_search=Search

    PROSOFT S.C. ....."WSPIERAMY PIS" ... ;> tak ?? PAJACE ?

  • 40. Data: 2006-10-06 15:02:44
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    "Sheer" <s...@v...pl> wrote in message

    > śmiem twierdzić, że wyrastają z tego samego pnia
    >
    > --
    > Sheer

    Jestem ciekaw z jakiego ty pnia wyrastasz. Tacy pieniacze zazwyczaj pochodza
    co najwyzej z rownie miernego i zepsutago co Czarzasty/Kwiatkowski.

    yig