PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mediaambasador - prośba o opinie

  • 1. Data: 2006-10-05 10:37:38
    Temat: Mediaambasador - prośba o opinie
    Od: "koleżanka" <n...@d...mnie>

    Ostatnio na pl.praca.oferowana pojawilo sie sporo ogloszeń tej właśnie
    firmy. Czy moglibyście podzielić się z koleżanką wiadomościami o pracy u
    nich - jaka atmosfera, jacy ludzie, jacy szefowie, ew. płaca - ale tu pewne
    na każdym stanowisku bedzie inaczej, chociaz widzialam ze specjaliscie SEO
    oferowali jakis czas temu 5k... będę wdzięczna za wszelkie opinie :)

    Pozdrawiam

    kolezanka
    www.we-dwoje.pl

  • 2. Data: 2006-10-05 21:03:16
    Temat: Re: Mediaambasador - prośba o opinie
    Od: "T. A. Rantoga" <t...@o...pl>

> [...]
    > na każdym stanowisku bedzie inaczej, chociaz widzialam ze specjaliscie SEO
    > oferowali jakis czas temu 5k... będę wdzięczna za wszelkie opinie :)

    Wyobraź sobie zapyziałe, ciemne pokoiki zagracone antycznym sprzętem... To
    właśnie Mediaambassador...

    Tarantoga

  • 3. Data: 2006-10-05 22:39:01
    Od: "msc" <m...@g...nospam.com>

    > Wyobraź sobie zapyziałe, ciemne pokoiki zagracone antycznym sprzętem... To
    > właśnie Mediaambassador...

    Dla mnie zrobili kiedys dwa calkiem niezle projekty graficzne (layouty komercyjnych
    serwisow). Nie wiedzialem, ze powstawaly one w tak trudnych warunkach :)
    A moze to nawet Ty jestes jednym z ich autorow :)

    msc