PracaGrupypl.praca.dyskusje › [press] zwolnienia w siemensie

  • 1. Data: 2006-10-05 10:44:37
    Temat: [press] zwolnienia w siemensie
    Od: michał <m...@p...onet.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,36637
    81.html

    widać, nie na darmo zatrudniali ludzi poprzez power media i rinf'a. nie
    przedłuzą teraz umów i do widzenia.

  • 2. Data: 2006-10-05 11:05:02
    Temat: Re: [press] zwolnienia w siemensie
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    "michał" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,36637
    81.html

    > widać, nie na darmo zatrudniali ludzi poprzez power media i rinf'a. nie
    > przedłuzą teraz umów i do widzenia.

    Cholera no i sie zepsuje sie rynek pracy IT we Wrocku :/

    Pzdr,
    yig

  • 3. Data: 2006-10-05 12:08:30
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 12:44:37 +0200, michał <m...@p...onet.pl>
    w <eg2n97$oqe$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,36637
    81.html

    > widać, nie na darmo zatrudniali ludzi poprzez power media i rinf'a. nie
    > przedłuzą teraz umów i do widzenia.

    A prawdziwa w tym artykule to pewnie jest tylko liczba osób.
    Cała reszta, poczynając od nazwy firmy, to brednia.

    Żenada po prostu, niech mi jeszcze ktoś powie, że Wybiórcza prezentuje
    jakiś poziom inny niż okolice dna.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2006-10-05 12:28:34
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    [..]

    [..]

    > A prawdziwa w tym artykule to pewnie jest tylko liczba osób.
    > Cała reszta, poczynając od nazwy firmy, to brednia.
    Mozesz wyjasnic co jest nieprawdziwe?

    > Żenada po prostu, niech mi jeszcze ktoś powie, że Wybiórcza prezentuje
    > jakiś poziom inny niż okolice dna.
    Skad ten wniosek?

    yig

  • 5. Data: 2006-10-05 12:42:05
    Od: "qweqwe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    81.html

    > widać, nie na darmo zatrudniali ludzi poprzez power media i rinf'a. nie

    Ale moze cos z tego bedzie..

    http://biznes.onet.pl/0,1413780,wiadomosci.html

    Sam mialem tam zaczac pracowac od tego poniedzialku ale niestety nie
    poszedlem.

  • 6. Data: 2006-10-05 12:58:52
    Temat: Re: zwolnienia w siemensie
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    yig napisał(a):

    > Mozesz wyjasnic co jest nieprawdziwe?

    Ano to, ze nie istnieje firma BenQ-Siemens. Jest to jedynie chwyt
    marketingowy wynikajacy z umowy podpisanej kiedy Siemens sprzedawal
    dzial mobilefonow.

    Kolejna sprawa to to, ze Centrum Rozwoju Oprogramowania to lokacja
    Siemensa, zupelnie niezwiazana z BenQ i majaca sie w bardzo dobrej
    kondycji.

    A wiec nieprawdziwe sa zasadnicze informacje zawarte w tym tekscie.
    Zreszta, juz go usuneli, bo Siemens wystosowal sprostowanie.

  • 7. Data: 2006-10-05 13:44:00
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 14:28:34 +0200, yig <y...@o...pl>
    w <eg2tps$spp$1@news.onet.pl> napisał:

    > [..]

    > [..]

    > Mozesz wyjasnic co jest nieprawdziwe?

    Przede wszystkim - nie ma firmy Siemens-BenQ.
    Po drugie - wrocławskie Centrum Rozwoju Oprogramowania nie przeszło na
    własność firmy Siemens-BenQ, bo jej nie ma, ale także nie przeszło na
    własność firmy BenQ, SDC jest nadal Siemensa.
    Przeszedł tylko dział zajmujący się oprorgamowaniem telefonów
    komórkowych.
    Kwestie struktury zatrudnienia mozna doczytać na forum wybiórczej,
    podobnie jak to co napisałem powyżej.

    > Skad ten wniosek?

    No bo piszą brednie.
    Nie pierwszy raz na temat Siemensa we Wrocławiu zresztą.

    > yig

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 8. Data: 2006-10-05 17:44:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Oct 2006 12:44:37 +0200, michał <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3663
    781.html
    Nie znaleziono strony o podanym adresie.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 9. Data: 2006-10-05 17:50:43
    Od: michał <m...@N...pl>

    no dobra, moze tytul posta nie byl adekwatny.
    w kazdym razie, fakt ten to ostrzezenie dla wszystkich, ktorzy godzą się
    pracować w firmach pośrednich i sądzą iz jest to stabilne zatrudnienie.
    wtedy nie znasz dnia ani godziny. i tyle.

  • 10. Data: 2006-10-05 17:55:27
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > pracować w firmach pośrednich i sądzą iz jest to stabilne zatrudnienie.
    > wtedy nie znasz dnia ani godziny. i tyle.

    W przypadku gdyby ta informacja byla prawdziwa to leca wszyscy, niezaleznie
    czy z firmy posredniczacej czy docelowej:))

    sz