PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 21. Data: 2006-10-06 07:08:23
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-10-06 01:12:08 +0200, sheer <s...@v...pl> said:

    > Rydzyk to nie Putin a bracia Kaczyńscy to nie postkomuch z teczką KGB w
    > Moskwie, coby się trzeba było płaszczyć!

    Putin jest zajęty swoimi sprawami. Pewnie się zdziwisz, ale malutka
    Polska nie jest jego głównym zainteresowaniem. Natomiast niewiadomego
    pochodzenia Rydzyk jest bardzo zainteresowany wpychaniem naszego kraju
    w mroki ciemnoty.
    Jak teczka KGB miała by się przekładać na konieczność płaszczenia się
    przed Rydzykiem? Dlaczego fakt, że Kaczki nie mają grubych teczek, bo
    NIC NIE ROBIŁY ma być ich zasługą? Raczej świadczy o małości kaczych
    mości, prawda?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 22. Data: 2006-10-06 08:20:30
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    camel wrote:
    > Kaczki nie mają grubych teczek, bo
    > NIC NIE ROBIŁY ma być ich zasługą

    tak, nic nie robiły w czasach CIĘŻKIEGO KOMUNIZMU (jak Kwach)
    tuż po Stanie Wojennym (jak Miler, Jaskiernia, Sobotka, Czarzasty, Dlugosz)
    nie dostali stołków i korzyści od PARTII KOMUNISTYCZNEJ ZSRR!!
    i NIE MUSZĄ BYĆ JEJ TERAZ "WDZIĘCZNI" (tj. jej ludziom na Kremlu)

    NIE POMAGALI TRZYMAĆ ZA MORDĘ POLAKÓW!
    także po Okrągłym Stole

    --
    Sheer

  • 23. Data: 2006-10-06 08:21:50
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    zch28 wrote:
    > Tylko ku......ć nie wytargowali tego dobrze.

    eytargowali, tylko nie dla Polski lecz dla siebie i Mazura w USA z koleżkami

    --
    Sheer

  • 24. Data: 2006-10-06 08:23:05
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
    > czy Czarzasty/Kwiatkowski to PO?

    śmiem twierdzić, że wyrastają z tego samego pnia

    --
    Sheer

  • 25. Data: 2006-10-06 08:27:40
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
    > UW (obecna Partia Demokratyczna) przetrwala. AWS nie.

    i otrzymała szalone poparcie społeczne "tych co docenili tamten krok" :P

    --
    Sheer

  • 26. Data: 2006-10-06 08:31:01
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    grom@x wrote:
    > Otóz ruch ten nie oznaczał nic innego, jak nie podkładanie się pod chore i
    > nikogo nie słuchające gremia Akcji (zreszta w duj miere kontynuowane w
    > chwili obecnej), a  że było to mocno niepolityczne...

    z czy było to ODPOWIEDZIALNE?

    czy to taka cnota - uciec? schować głowe w piasek?
    a gdzie negocjacje, konstruktywne propozycje? politycy powinni być
    pragmatyczni a nie obrażać się!

    chyba, że chodziło o jak njszybsze doprowadzenie do wcześniejszych wyborów i
    ODDANIE POLSKI W ŁAPY MILERA NA KOLEJNE 4 LATA!

    --
    Sheer

  • 27. Data: 2006-10-06 10:15:52
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Przemek napisał(a):
    > A do jakich partii OBECNIE nalezy wiekszosc z politykow rzadzacej wtedy
    > koalicji ( i nie mam na mysli Krzaklewskiego)
    > Czy aby nie do PO ? :) Jakos tak bylo ze przed wyborami ktore wygrali
    > postkomunisci duza czesc politykow aws widzac brak szans
    > na powtorny wybor z listy aws ewakuowala sie na tworzaca sie wlasnie
    > platforme -na szczescie niewiele im to dalo.

    sporo trafilo do PO, sporo do politycznego niebytu (np oba KPNy), a
    sporo do PiS, w tym np Lech Kaczynski, Ludwik Dorn, Kazimierz
    Ujazdowski, Stanislaw Zajac. Normalne po rozpadzie partii - jej
    czlonkowie uciekaja wszedzie.

    --

    glos

  • 28. Data: 2006-10-06 10:20:39
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    zch28 napisał(a):

    > A mieli inne wyjście?
    > Tylko ku......ć nie wytargowali tego dobrze.

    mieli.

    SLD mogloby postapic tak jak PiS z euro - naciskac jak najpozniejszy
    termin. Wtedy do dzis bylibysmy poza UE i prowadzilibysmy kolejne
    rozmowy stowarzyszeniowe. A PiS zapewne postepowalby tak jak z euro i
    mielibysmy perspektywe wstapienia do UE w okolicach 2008.

    --

    glos

  • 29. Data: 2006-10-06 10:30:44
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):
> [...]

    jakos nie widze reakcji.

    > i co jeszcze? objawienie niejakiego Perejro z Peru wyemitowane w TVP
    > Czarzastego/Kwiatkowskiego?

    czy Czarzasty/Kwiatkowski to PO?

    motasz sie.

    przyjrzyj sie swoim kolejnym zarzutom - ile z nich sie ostalo?

    --

    glos

  • 30. Data: 2006-10-06 10:33:50
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):
    > koalicja ZERWANA jednostronnie przez UNIĘ WOLNOŚCI zmuszając AWS do
    > rządzenia w rządzie mniejszościowym przez prawie rok
    >
    > i jeszcze pamiętam owo KURIOZALNE uzasadnienie tego zupełnie nijak
    > niezrozumiałego kroku UW: "myślimy, że nasi wyborcy potem docenią nasze
    > posunięcie" :P

    niezrozumialego?