PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 71. Data: 2006-10-17 15:08:20
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Więc idź sobie na inne fora, bo to nawet forum nie jest.
    > To jest prywatna grupa usenetowa.

    to przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź i znajdź w niej (poza błędami,
    których jako człowiek leniwy bardzo nawet nie chce komentowac, a co dopiero
    poprawiać) - naprawde jest - duzą dawkę ironii. A temat serio-serio juz
    daleko odbiegł od tematyki grupy
    btw, jak daleko mozna sie posunąc semantycznie żeby uwspólnić nazwe "forum"
    i "grupa dyskusyjna"? ja juz do tego punktu doszedłem :)