PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje

  • 1. Data: 2006-10-05 11:07:44
    Temat: Referencje
    Od: "delon" <d...@w...pl>

    Mam taki problem.Bylem na spotkaniu-bardzo powazna firma-tak mi sie
    wydawalo. Jestem pewien ze mnie przyjeli.
    Prosza mnie o referencje. Podalem 3 poprzednich pracodawcow- najpierw
    musialem znalezc do nich kontakty bo wiele lat uplynelo i uprzedzilem ich ze
    zadzwonia z tej nowej firmy.
    I nic. Cisza. Ch..... sie czuje ze zawracam powaznym ludziom glowe. A ta
    nowa firma milczy. A mnie sie te refencje moga przydac w przyszlosci i
    glupio bedzie prosic tych ludzi ponownie. Macie pomysl co robic? Mieliscie
    takie doswiadzenia?

  • 2. Data: 2006-10-05 11:42:31
    Temat: Re: Referencje
    Od: AKWinner <e...@w...pl>

    delon napisał(a):
> [...]
    > nowa firma milczy. A mnie sie te refencje moga przydac w przyszlosci i
    > glupio bedzie prosic tych ludzi ponownie. Macie pomysl co robic? Mieliscie

    Ale co w tym złego? Mieli zadzwonić - nie zadzwonili, to raczej o nich
    świadczy. Zresztą potencjalny pracodawca nie musi dzwonić do wszystkich
    wystawiających referencje, może się rozmyślić...
    Mam wrażenie, że widzisz problem tam, gdzie go nie ma.
    Wyluzuj:)

    Pzdr

    Ewa