PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 11. Data: 2006-10-05 23:05:47
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):

    > UNIA WOLNOŚCI

    ech, ty matolku, poczytaj sobie, jaka byla koalicja, kto byl premierem
    i skad (Buzek z AWS), a kto byl szefem rzadzacego AWS (Krzaklewski) i
    jaka role w AWS miala Solidarnosc.

    --

    glos

  • 12. Data: 2006-10-05 23:08:02
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    glosnetu napisał(a):

    > ech, ty matolku, poczytaj sobie, jaka byla koalicja, kto byl premierem
    > i skad (Buzek z AWS), a kto byl szefem rzadzacego AWS (Krzaklewski) i
    > jaka role w AWS miala Solidarnosc.

    na wypadek, gdyby mozdzek ci sie spocil z wysilku:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Akcja_Wyborcza_Solidarn
    o%C5%9B%C4%87

    --

    glos

  • 13. Data: 2006-10-05 23:12:08
    Od: sheer <s...@v...pl>

    camel wrote:
    > co tam miejsca pracy, co tam chleb, po co komu dobrobyt

    no kwachu z milerem to przecież nam dopiero dobrobyt zgotowali!
    i miejsca pracy z kołodką!

    nie to co jakieś nędzne 30 miliardów Euro jakiś tam Marcinkiewicz!

    > uroda gęby? Od czyjej? Tej kaczej w dwóch odbiciach? Zwłaszcza jak się
    > płaszczyli przed Rydzykiem?

    Rydzyk to nie Putin a bracia Kaczyńscy to nie postkomuch z teczką KGB w
    Moskwie, coby się trzeba było płaszczyć!

    --
    sheer

  • 14. Data: 2006-10-05 23:14:24
    Od: sheer <s...@v...pl>

  • 15. Data: 2006-10-05 23:14:48
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):

    > no i bulterier Stanu Wojenngo, goebels "Dziennika TV"
    > służący aż do dziś jako szef programowy największej tv(n)!

    przypomnij sobie tez 2 wiernych towarzyszy Kaczorow z Porozumienia
    Centrum:

    Macieja Zalewskiego (siedzial za afere Art-B)
    Jana Parysa (tak, to ten od afery z odszkodowaniami za niewolnicza
    prace w III Rzeszy).

    --

    glos

  • 16. Data: 2006-10-06 00:08:09
    Od: sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
> [...]
    >
    > Macieja Zalewskiego (siedzial za afere Art-B)
    > Jana Parysa (tak, to ten od afery z odszkodowaniami za niewolnicza

    i co jeszcze? objawienie niejakiego Perejro z Peru wyemitowane w TVP
    Czarzastego/Kwiatkowskiego?

    --
    sheer

  • 17. Data: 2006-10-06 00:16:08
    Od: sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:

    > na wypadek, gdyby mozdzek ci sie spocil z wysilku:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Akcja_Wyborcza_Solidarn
    o%C5%9B%C4%87

    a w jakich latach rządził "magister" Kwaśniewski?

    koalicja to była AWS z Unią Wolności z Balcerowiczem jako przewodniczącym i
    WICEPREMIEREM
    oraz np. z Piskorskim!

    koalicja ZERWANA jednostronnie przez UNIĘ WOLNOŚCI zmuszając AWS do
    rządzenia w rządzie mniejszościowym przez prawie rok

    i jeszcze pamiętam owo KURIOZALNE uzasadnienie tego zupełnie nijak
    niezrozumiałego kroku UW: "myślimy, że nasi wyborcy potem docenią nasze
    posunięcie" :P

    --
    sheer

  • 18. Data: 2006-10-06 05:40:06
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > i jeszcze pamiętam owo KURIOZALNE uzasadnienie tego zupełnie nijak
    > niezrozumiałego kroku UW: "myślimy, że nasi wyborcy potem docenią nasze
    > posunięcie" :P

    coś jakby mocno NTG, ale skoro juz zdanie padło, to trzeba odpowiedzieć.

    Otóz ruch ten nie oznaczał nic innego, jak nie podkładanie się pod chore i
    nikogo nie słuchające gremia Akcji (zreszta w duj miere kontynuowane w
    chwili obecnej), a że było to mocno niepolityczne... łatwo zauważyc jak w
    podobnej (nomen omen) sytuacji zachowała się samoobrona.

    ale jak napisałem we wstępie, NTG więc nie zgłębiam tematu

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 19. Data: 2006-10-06 05:41:15
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    sheer napisał(a):

    > UNIA WOLNOŚCI

    ech, ty matolku, poczytaj sobie, jaka byla koalicja, kto byl premierem
    i skad (Buzek z AWS), a kto byl szefem rzadzacego AWS (Krzaklewski) i
    jaka role w AWS miala Solidarnosc.

    A do jakich partii OBECNIE nalezy wiekszosc z politykow rzadzacej wtedy
    koalicji ( i nie mam na mysli Krzaklewskiego)
    Czy aby nie do PO ? :) Jakos tak bylo ze przed wyborami ktore wygrali
    postkomunisci duza czesc politykow aws widzac brak szans
    na powtorny wybor z listy aws ewakuowala sie na tworzaca sie wlasnie
    platforme -na szczescie niewiele im to dalo.
    pzdr

  • 20. Data: 2006-10-06 06:59:01
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    glosnetu napisał(a):
    > tak sie sklada, ze do UE wprowadzili nas wlasnie Miller z Kwachem - czy
    > tego sie chce czy nie.

    A mieli inne wyjście?
    Tylko ku......ć nie wytargowali tego dobrze.

    zch