PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 31. Data: 2004-08-24 22:33:34
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 24 Aug 2004 21:34:12 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Napisz RFD na właściwą grupę. Tyle razy było powtarzane, że ppo nie musi
    >być wiecznie moderowana a Ty dalej swoje. Czujesz jakąś szczególną ulgę
    >po wysłaniu takiego posta tutaj? To przywal nam jeszcze 526 razy jak ma
    >Ci to pomóc.

    Jesteś nauczycielem ? Jeśli Ci się napisze:

    "Nikt nie ma nic do Ciebie osobiście, tylko dbaj o interes grupy,
    którą się opiekujesz, a nie zasłaniaj bzdurnymi wymówkami formalnymi"

    ...100 razy, to lepiej do Ciebie dotrze ? A 526 ? W epoce copy/paste
    nie jest to problem, daj tylko znać gdzie Ci to wysłać...

  • 32. Data: 2004-08-24 22:36:18
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 24 Aug 2004 21:37:13 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Wyjątkowo płytkie odwrócenie kota ogonem. Po czym wnioskujesz, że będzie?
    >Dziwię Ci się Tomek, bo na studiach starałeś się często iść pod wiatr
    >tzw. szkolnej demokracji a tu stajesz się nagle wielkim jej orędownikiem.
    >Niech będzie demokracja. W Polsce, w Usenecie. Pod warunkiem, że budują
    >ją wykształceni ludzie a nie lepperowcy, albo trolle :P

    Noooo.... Rozwiązanie jest banalnie proste - wystarczy, że
    rozstrzelasz wszystkich Trolli i już będziesz mógł budować swoją
    wymarzoną demokrację... Jeszcze tylko kontrola jakości materiału na
    poziomie prenatalnym i już gotowe... Gratuluję bufonady.

  • 33. Data: 2004-08-24 22:49:56
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wyjątkowo płytkie odwrócenie kota ogonem. Po czym wnioskujesz, że będzie?

    Po sile przebicia ;-)

    > Dziwię Ci się Tomek, bo na studiach starałeś się często iść pod wiatr
    > tzw. szkolnej demokracji a tu stajesz się nagle wielkim jej orędownikiem.

    Nigdy nie szedłem pod prąd demokracji. Raczej - wykorzystywałem pewne jej
    aspekty do ośmieszania niektórych zjawisk.
    Między innymi, swoboda wypowiedzi dawała mi wówczas prawo do otwartego
    powiedzenia 90% społeczności, że uwazam ich za idiotów - i korzystałem
    skrupulatnie z tego prawa ;-)

    > Niech będzie demokracja. W Polsce, w Usenecie. Pod warunkiem, że budują
    > ją wykształceni ludzie a nie lepperowcy, albo trolle :P

    Nie, dla demokracji nie ma warunków. Albo ją akceptujemy, albo nie.
    Podejście "niech bedzie demokracja, ale wtedy, jeśli jej wyniki mi się
    spodobają" jest... no, jakie jest? ;-)
    A w usenecie - demokracja bedzie, jesli zarządzi ją właściciel. Lekko
    wkurzający właściciel, przyznaję (moja grupa dwa lata czeka na głosowanie),
    ale to jest jego. I już.

    Sigurd

  • 34. Data: 2004-08-25 07:33:22
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powiedzenia 90% społeczności, że uwazam ich za idiotów - i korzystałem
    > skrupulatnie z tego prawa ;-)
    no tak a Ty znajdujesz sie w tych nielicznych 10% ktore zawsze maja racje i
    sa ponaprzecietnym tytanami inteilgencji :/

  • 35. Data: 2004-08-25 11:22:34
    Temat: Re: Koniec
    Od: " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Pracodawca nie musi również ogłaszać się na ppo. Ba, większość tego nie
    > robi, bo nie wie co to takiego ten Usenet. Ostatnio zapytałem kogoś
    > z agencji HRK dlaczego nie wysyłają swoich ofert na pl.praca.oferowana.
    > Usłyszałem "a co to takiego?".

    Tak sie zastanawiam, umiesz czytac ze zrozumieniem? Przeciez jasno i
    wyraznie zostalo przeze mnie napisane, ze chodzi mi glownie o zlecenia, bo o
    rekrutacjach do duzych firm to dowiaduje sie z dowolnego portalu. Ale male
    zlecenia najczesciej pojawiaja sie na stronie firm i ppo. Nie jestem w
    stanie monitorowac stron firm, wiec staram sie monitorowac ppo, co od
    poniedzialku skutecznie mi utrudniasz.

    > Radzę więc szukać pracy nie tylko na ppo, liczyć się z tym że ogłoszenia
    > nie ukazują się codziennie i nie będą.

    No coz... przyklad ostatniego tygodnia jasno wskazal, ze pokazuja sie
    codziennie. A to, ze nie beda, no coz, mimo jawnych sprzeciwow uzytkownikow
    wciaz jestes moderatorem... Mam nadzieje, ze jak najkrocej.

    > PS. Poważnie bym się zastanowił na miejscu każdego pracodawcy nad
    > Twoją kandydaturą do pracy. Jesteś bezczelny i do tego anonimowy.

    Trudno, zeby dyskutujac z oba o tym, ze dennie moderujesz ppo przedstawiac
    sie z imienia i nazwiska, ktore to dane bardzo sobie cenie i staram sie nie
    szastac nimi na lewo i prawo.

    Nie podoba Ci sie? Trudno.

  • 36. Data: 2004-08-25 11:55:42
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cghspq$rbm$1@inews.gazeta.pl...

    > przedstawiac sie z imienia i nazwiska, ktore to dane bardzo sobie cenie
    > i staram sie nie szastac nimi na lewo i prawo.

    A to ciekawe podejście. Ja generalnie nie mam nic przeciwko internetowej
    anonimowości i podpisywania się pseudo, ale pomysł, że przedstawienie się
    imieniem i nazwiskiem jest "szastaniem nimi na lewo i prawo" wzbudza u mnie
    pełną refleksji zadumę.

    Sigurd

  • 37. Data: 2004-08-25 12:49:07
    Od: " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > anonimowości i podpisywania się pseudo, ale pomysł, że przedstawienie się
    > imieniem i nazwiskiem jest "szastaniem nimi na lewo i prawo" wzbudza u

    jak juz mialam okazje sie przekonac wiekszosc pracodawcow sprawdza jakie
    informacje sa osiagalne nt kandydata w sieci. Niestety wiekszosc z
    pracodawcow nie rozumie po co sie ludzie udzielaja na newsach... i
    przewaznie krzywo patrza na taka dzialanosc, nawet jesli ona dotyczy grup
    zwiazanych z wykonywanym zawodem. Stad moja troska o moje dane :)

  • 38. Data: 2004-08-25 15:06:19
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > przewaznie krzywo patrza na taka dzialanosc, nawet jesli ona dotyczy grup
    > zwiazanych z wykonywanym zawodem. Stad moja troska o moje dane :)

    Znaczy się, wstydzisz się przed pracodawcą sposobu, w jaki spędzasz wolny
    czas?

    Sigurd (coraz bardziej zdziwiony)

  • 39. Data: 2004-08-25 18:33:48
    Od: " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Znaczy się, wstydzisz się przed pracodawcą sposobu, w jaki spędzasz wolny
    > czas?

    ?? A gdzie ja to napisalam?

    Zadam Ci pytanie: czy jesli wiesz, ze jakas informacja niezwiazana z Twoja
    praca moze wplynac negatywnie na Twoj wizerunek, to ja ujawniasz, choc nikt
    Cie o to nie prosi?

  • 40. Data: 2004-08-25 21:09:37
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgim2c$kit$1@inews.gazeta.pl...

    > ?? A gdzie ja to napisalam?

    A, może moja nadinterpretacja.

    > Zadam Ci pytanie: czy jesli wiesz, ze jakas informacja niezwiazana z
    > Twoja praca moze wplynac negatywnie na Twoj wizerunek, to ja ujawniasz,
    > choc nikt Cie o to nie prosi?

    A to zależy. Są pewne rzeczy, które robię, i których ukrywał nie bedę z
    szacunku do samego siebie, nawet jeżeli wpłynie to negatywnie na mój
    wizerunek. I, serio, nie wyobrażam sobie, żebym mógł pisac cokolwiek, czego
    boje się podpisać imieniem i nazwiskiem. Przez całe lata pisałem w necie
    tylko pod pseudem Sigurd, ale na życzenie dowolnej osoby podawałem swoje
    personalia - jakoś mi się wydaje, że tak wypada. Ale, oczywiście, uważam, że
    każdy ma prawo do zachowywania anonimowości.

    A w jaki sposob negatywnie mogłoby moje udzielanie się na newsach wpłynąć na
    mój wizerunek - nie mam pojęcia. AŻ TAK głupio chyba nie piszę ;-)

    Sigurd