PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec "automoderacji" ppo › Re: Koniec "automoderacji" ppo
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Date: Wed, 25 Aug 2004 00:49:56 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:cggce9$ben$3@absolut.sgh.waw.pl...

    > Wyjątkowo płytkie odwrócenie kota ogonem. Po czym wnioskujesz, że będzie?

    Po sile przebicia ;-)

    > Dziwię Ci się Tomek, bo na studiach starałeś się często iść pod wiatr
    > tzw. szkolnej demokracji a tu stajesz się nagle wielkim jej orędownikiem.

    Nigdy nie szedłem pod prąd demokracji. Raczej - wykorzystywałem pewne jej
    aspekty do ośmieszania niektórych zjawisk.
    Między innymi, swoboda wypowiedzi dawała mi wówczas prawo do otwartego
    powiedzenia 90% społeczności, że uwazam ich za idiotów - i korzystałem
    skrupulatnie z tego prawa ;-)

    > Niech będzie demokracja. W Polsce, w Usenecie. Pod warunkiem, że budują
    > ją wykształceni ludzie a nie lepperowcy, albo trolle :P

    Nie, dla demokracji nie ma warunków. Albo ją akceptujemy, albo nie.
    Podejście "niech bedzie demokracja, ale wtedy, jeśli jej wyniki mi się
    spodobają" jest... no, jakie jest? ;-)
    A w usenecie - demokracja bedzie, jesli zarządzi ją właściciel. Lekko
    wkurzający właściciel, przyznaję (moja grupa dwa lata czeka na głosowanie),
    ale to jest jego. I już.

    Sigurd