    From: " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec
    Date: Wed, 25 Aug 2004 11:22:34 +0000 (UTC)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Pracodawca nie musi również ogłaszać się na ppo. Ba, większość tego nie
    > robi, bo nie wie co to takiego ten Usenet. Ostatnio zapytałem kogoś
    > z agencji HRK dlaczego nie wysyłają swoich ofert na pl.praca.oferowana.
    > Usłyszałem "a co to takiego?".

    Tak sie zastanawiam, umiesz czytac ze zrozumieniem? Przeciez jasno i
    wyraznie zostalo przeze mnie napisane, ze chodzi mi glownie o zlecenia, bo o
    rekrutacjach do duzych firm to dowiaduje sie z dowolnego portalu. Ale male
    zlecenia najczesciej pojawiaja sie na stronie firm i ppo. Nie jestem w
    stanie monitorowac stron firm, wiec staram sie monitorowac ppo, co od
    poniedzialku skutecznie mi utrudniasz.

    > Radzę więc szukać pracy nie tylko na ppo, liczyć się z tym że ogłoszenia
    > nie ukazują się codziennie i nie będą.

    No coz... przyklad ostatniego tygodnia jasno wskazal, ze pokazuja sie
    codziennie. A to, ze nie beda, no coz, mimo jawnych sprzeciwow uzytkownikow
    wciaz jestes moderatorem... Mam nadzieje, ze jak najkrocej.

    > PS. Poważnie bym się zastanowił na miejscu każdego pracodawcy nad
    > Twoją kandydaturą do pracy. Jesteś bezczelny i do tego anonimowy.

    Trudno, zeby dyskutujac z oba o tym, ze dennie moderujesz ppo przedstawiac
    sie z imienia i nazwiska, ktore to dane bardzo sobie cenie i staram sie nie
    szastac nimi na lewo i prawo.

    Nie podoba Ci sie? Trudno.