PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 61. Data: 2004-08-22 20:12:16
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 22 Aug 2004 16:33:53 GMT, amfora <a...@i...pl> wrote:

    >A ja od razu poproszę o wyjaśnienie, co "władze SGH" mają wspólnego
    >z moderowaniem ppo.
    >
    >amf. nieustannie zadziwiana ludzką fantazją

    Władze SGH mają tyle wspólnego z moderowaniem, że moderatorzy grzeją
    stołki SGH m.in. podczas moderowania, stąd są od nich "nieco"
    zależni...

    A powyżej to Ewelinka się odezwała ? Bardzo miło mi się Cię filtruje,
    pozdrawiam z "real" ;-)

    Hmmm... Ewelinka zapewne będzie pałać świętym oburzeniem, więc
    poszukajmy... Oups ! I jest - polskie znaki są, źle zakodowane,
    deklaracji w nagłówku brak - post won ? A jednak niekoniecznie...

    ccufnc$f7l$...@a...sgh.waw.pl

  • 62. Data: 2004-08-22 20:26:52
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 22 Aug 2004 19:40:20 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >... a w Klewkach wylądowali Talibowie. Andrzej, to Ty? Zostaw Usenet
    >w spokoju.

    Nie to ja - Jarząbek.
    Jak tam po urlopie ? Wypoczęci ? Pogoda dopisała ? Będzie mniej
    ogłoszeń ?

  • 63. Data: 2004-08-22 20:48:16
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    > poszukajmy... Oups ! I jest - polskie znaki są, źle zakodowane,
    > deklaracji w nagłówku brak - post won ? A jednak niekoniecznie...
    >
    > ccufnc$f7l$...@a...sgh.waw.pl

    Poniewaz nie ma już tego postu na serwerze: mogę prosić o dane pozwalające
    na znalezienie go w google? Tytuł, autor, data...

    Sigurd

  • 64. Data: 2004-08-22 20:50:15
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > "A wcależenie" moderator wbrew pozorom ma pole do decyzji - może
    > puścić ogłoszenie i pouczyć autora - serioserio.

    A jakaś podstawa tego stwierdzenia?

    > Gdyby moderator stosował swoje zasady w 100% wobec swoich przełożonych
    > dawno stałby się Klientem listy, którą moderuje - wtedy zmieniłby się
    > jego stosunek do zasad ;-/

    Jeśli moderator stosuje wobec kogokolwiek inne zasady niż te wynikające z
    jego obowiązków, to to JEST powód do jego zmiany. Więc: podaj szczegóły.

    Sigurd

  • 65. Data: 2004-08-22 20:58:34
    Od: DT <d...@A...pl>

    W zasadzie dalej nie musisz szukać:

    From: "Marcin D?browski" <m...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Metodyk nauczania online (etat), Warszawa
    Date: Mon, 12 Jul 2004 20:52:15 +0200 (CEST)

  • 66. Data: 2004-08-22 21:00:39
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 22:50:15 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >jego obowiązków, to to JEST powód do jego zmiany. Więc: podaj szczegóły.

    To także nie jest moją intencją.
    Sens zmiany byłby w przypadku, gdyby "objawił się" sensowny kandydat
    na jego miejsce, a takiej sytuacji nie ma.

  • 67. Data: 2004-08-22 21:05:15
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 20:58:34 GMT, DT <d...@A...pl> wrote:

    >W zasadzie dalej nie musisz szukać:

    >From: "Marcin D?browski" <m...@s...waw.pl>
    >Newsgroups: pl.praca.oferowana
    >Subject: Metodyk nauczania online (etat), Warszawa
    >Date: Mon, 12 Jul 2004 20:52:15 +0200 (CEST)

    [...]

    Tylko jeszcze raz - skoro rozmawiamy o zasadach, to ok, ale osobiście
    jestem ostatnią osobą, która postulowałaby zmianę moderatora akurat Z
    TEGO POWODU.

    Pytałeś, ktoś zarzucił mi kłamstwo - więc odpowiadam. Fakt jest
    faktem, chociaż moim zdaniem to akurat to jest pierdoła.

  • 68. Data: 2004-08-22 21:11:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
    > Władze SGH mają tyle wspólnego z moderowaniem, że moderatorzy grzeją
    > stołki SGH m.in. podczas moderowania, stąd są od nich "nieco"
    > zależni...

    Zaiste interesujące. A możesz nam powiedzieć gdzie dokładnie mamy
    te stołki w SGH?

    > ccufnc$f7l$...@a...sgh.waw.pl

    Marcin Dąbrowski to członek władz SGH? Równie fascynujące. Powinieneś
    to koniecznie zgłosić do Centrum Informacji Aferalnej Samoobrony.
    Do Jędrka.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 69. Data: 2004-08-22 21:19:02
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]

    To to, prawda?
    http://groups.google.com/groups?selm=ccufnc%24f7l%24
    1%40absolut.sgh.waw.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain
    Ja tam pliterek nie widzę. Są, czy odszczekujesz i przepraszasz moderatorów
    (bo zarzut dosć poważny był)?

    Sigurd
    PS. Tobie za to na pewno się znaczki rozjechały (utf-8) ;-P

  • 70. Data: 2004-08-22 21:20:23
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > "A wcależenie" moderator wbrew pozorom ma pole do decyzji - może
    > puścić ogłoszenie i pouczyć autora - serioserio.

    Nie może, albo puszcza wszystkie albo tylko te zgodne z FAQ. W przeciwnym
    wypadku może dojść do sytuacji kiedy puści jedno i pouczy, puści drugie i
    pouczy, przy trzecim będzie miał dość i nie puści a wtedy ktoś podniesie
    krzyk że grupa jest moderowana wybiórczo w zależności od widzimisię
    moderatora.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |