PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 51. Data: 2004-08-22 16:33:53
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Nahia <n...@...portal.pl> wrote:
    > DT [Sun, 22 Aug 2004 07:55:47 GMT]:

    > Prosze MSG-ID.

    A ja od razu poproszę o wyjaśnienie, co "władze SGH" mają wspólnego
    z moderowaniem ppo.

    amf. nieustannie zadziwiana ludzką fantazją

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 52. Data: 2004-08-22 16:53:59
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    mgl <m...@s...net> wrote:
    > Zasad postingu na pl.praca.oferowana na cale szczescie nie da zmienic
    > tylko dlatego, ze pare osob (nawet gdyby oponentow bylo kilkudziesieciu,
    > liczac z duuzym nadmiarem, to naprawde - to nie jest duzo) nudzi sie w

    Póki co nie wiemy ile osób jest za, a ile przeciw.

    > Dyskusja robi sie jalowa, bo Panstwo lubia sobie porozmawiac i
    > ponarzekac zamiast zabrac sie do realizacji konkretnego, alt-ernatywnego
    > rozwiazania. Mam nadzieje, ze jesli to nie sciema, a faktyczna potrzeba,
    > to niemoderowana praca.oferowana w alt.pl.* niedlugo powstanie. To
    > ostatni glos z mojej strony.

    Jak zapewne już przeczytałeś alt.* to nie to samo, co pl.* - choćby ze
    względu na niedostępność na niektórych serwerach i krótki czas trzymania
    artykułów.

    P.

  • 53. Data: 2004-08-22 16:59:07
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    amfora [22 Aug 2004 16:33:53 GMT]:

    > A ja od razu poproszę o wyjaśnienie, co "władze SGH" mają wspólnego
    > z moderowaniem ppo.

    Ja to osobiscie odczytalam jako "SGH puszczalo posty niezgodne
    z FAQ i one sie ukazywaly na grupie".
    Okreslam to jako pomowienie i prosze o uzasadnienie odpowiednim
    ID takiego postu.

    pzdr.
    Nahia

  • 54. Data: 2004-08-22 17:04:48
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:
    > Rozwiązanie może ciekawe ale niezgodne z podstawową zasadą moderacji.
    > Moderatorowi *nie wolno* wpuścić na grupę postu niezgodnego z faq. Po to
    > jest moderacja aby na grupie nie było śmieci a nie po to żeby były one
    > jakoś szczególnie oznaczone.

    Ale takie rozwiązanie uszczęśliwiłoby wszystkich - a 'niezgodne' posty każdy
    mógłby sobie indywidualnie odfiltrować na swoim komputerze. Miałby te parę
    kB więcej do ściągnięcia, no ale przecież nie jedziemy na modemach 9600 bps.

    P.

  • 55. Data: 2004-08-22 18:09:23
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > każdy mógłby sobie indywidualnie odfiltrować na swoim komputerze. Miałby
    > te parę kB więcej do ściągnięcia, no ale przecież nie jedziemy na

    Znam osoby, które jadą (może nie 9600, ale na modemach).
    A w ogóle, to właśnie postulujesz zmianę zasad funkcjonowania grupy. Jak
    wiadomo, jedyną drogą do zrealizowania tego postulatu jest napisanie i
    przepchnięcie RFD, a potem pomyślne głosowanie. No, to zaczynaj - chyba że
    chcesz po prostu pokazać, jakim jesteś fajnym kolesiem ze swietnymi
    pomysłami, a realizacja tych pomysłów już powinna działać na zasadzie "weźmy
    się i zróbcie".

    Sigurd już solidnie zniecierpliwiony (bo ile razy mozna to samo tłumaczyć?)

  • 56. Data: 2004-08-22 19:40:20
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
    > Te ogłoszenia się nie ukazują - nie tylko dlatego, że "takie są
    > przepisy, faq, zasady moderacji" - były przypadki puszczania ogłoszeń
    > niezgodnych z faq przez władze SGH - te ogłoszenia się ukazywały...

    ... a w Klewkach wylądowali Talibowie. Andrzej, to Ty? Zostaw Usenet
    w spokoju.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 57. Data: 2004-08-22 19:46:12
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 13:25:00 +0200, Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>
    wrote:

    >Właściwie miałem się nie odzywać, ale już nie zdzierżyłem.
    >1. PP0 nie jest jedynym miejscem do umieszczania ofert pracy
    >2. Nie zgodzę się, że w tej chwili jest wiecej sensownych ogłoszeń
    >3. Co to znaczy nie chcą/nie mogą? Mam głęboko w poważaniu takich
    >potencjalnych pracodawców, którzy przy poszukiwaniu pracownika nie
    >potrafią poświęcić chwilę na sensowne przygotowanie oferty pracy

    1. Zgadza się, ale co z tego ?
    2. Czyli nie policzyłeś.
    3. Masz prawo do swojego zdania i - z założenia - możesz na takie
    posty nie odpowiadać, Twoja sprawa. Tak jak niektórzy z założenia
    "mają gdzieś" oferty poniżej 10 modułów w poniedziałkowej "Pracy".

    To Twoje zdanie i - jak już napisałem - masz do niego prawo. Ale
    pamiętaj, że internet jest coraz powszechniejszy i nikogo nie powinno
    dziwić ogłoszenie o pracy dla malarzy pokojowych bądź innych
    "fizycznych" - chcesz z założenia pokazać im drzwi, czy uważasz, że
    jak trafią na coś takiego jak PPO to będą wiedzieć tco to iso, charset
    i nagłówek posta, albo gdzie znaleźć faq ??? Nawet FAQ nie jest
    cyklicznie (tak jak na innych grupach) publikowany na PPO !!! A od
    moderatora nie dostaną informacji DLACZEGO ich post się nie ukazał,
    póki nie zapytają... Ale są i tacy, którzy nie wiedzą CO TO JEST
    moderator i jaki do niego adres...

  • 58. Data: 2004-08-22 19:59:37
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 13:29:13 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    >Chciałbym nieśmiało zauważyć, że zostawienie moderatorowi pola do decyzji w
    >sprawie puszczenia ogłoszenia nie spełniającego wymogów (tak odbieram Twoje,
    >hmmm, "kulturalne inaczej" sformułowanie o używaniu mozgu) jest ni mniej ni
    >więcej, ale zmianą zasady dzialania grupy.

    "A wcależenie" moderator wbrew pozorom ma pole do decyzji - może
    puścić ogłoszenie i pouczyć autora - serioserio.

    Gdyby moderator stosował swoje zasady w 100% wobec swoich przełożonych
    dawno stałby się Klientem listy, którą moderuje - wtedy zmieniłby się
    jego stosunek do zasad ;-/

  • 59. Data: 2004-08-22 20:02:13
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 15:26:04 +0200, Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>
    wrote:

    >Nie, lepiej mieć kilka forów z ofertami pracy różnej jakości. Jakoś
    >oferty pracy przekłada się na to, jak poważnym podmiotem jest
    >ogłoszeniodawca.

    >A robił ktoś badania ilu murarzy szuka pracy przez ppo?

    >Jasne, a potem tacy "szczęśliwi" pracownicy trafiają do sądu pracy.
    >Powtórzę, moderacja i FAQ jest sitem, które choć w pewnej części
    >odstrasza naciągaczy i przechodzące przez nie oferty pracy można
    >traktować poważniej.

    Choć jest ich 40 raz na 3 dni, a nie 50 dziennie (po odfiltrowaniu
    "ewidentnych" śmieci). Zapomnieałeś dopisać [chyba].

  • 60. Data: 2004-08-22 20:02:19
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    DT wrote:

    > 1. Zgadza się, ale co z tego ?

    Nie podoba się PPO -> na inne

    > 2. Czyli nie policzyłeś.

    Zdefiniuj pojęcie "sensowne". Bo dla mnie ogłoszenie firmy krzak, bez
    podanych wymagań oraz jakiegokolwiek dającego się zweryfikować opisu
    firmy, nie jest takowym.

> [...]
    > moderatora nie dostaną informacji DLACZEGO ich post się nie ukazał,
    > póki nie zapytają... Ale są i tacy, którzy nie wiedzą CO TO JEST

    Patrz 1. Poza tym na zdobywanie wiedzy nigdy nie jest za późno. To co
    proponujesz, to jest równanie w dół.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl